خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: علیرغم ترقه‌بازی‌ها و تهدیدهای اخیر گروه‌های تروریستی، مردم از گروه‌ها و جناح‌های مختلف آمده و با اتحاد و همدلی در این راهپیمایی با شکوه شرکت کردند.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۰۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون پیام‌های مخابره شده در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: همبستگی مسلمانان با یکدیگر و حمایت آن‌ها از اسلام و مسلمین از اصلی‌ترین پیام‌های روز قدس برای همه جهانیان است.

وی ادامه داد: در راهپیمایی روز قدس مسلمانان بار دیگر بر همگان ثابت نمودند که همواره حمایتگر مردم مظلوم فلسطین، عراق، سوریه و تا پای جان در برابر ستمگران عالم می‌ایستند.

این مسئول راهپمایی روز قدس امسال را متفاوت‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته عنوان کرد و گفت: علیرغم ترقه‌بازی‌ها و تهدیدهای اخیر گروه‌های تروریستی، مردم از گروه‌ها و جناح‌های مختلف آمده و با اتحاد و همدلی در این راهپیمایی با شکوه شرکت کردند.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تبیین کرد: حمایت مردم از سبزپوشان حریم ولایت به دلیل حمله موشکی اخیرشان به مقر فرماندهی داعش در سوریه یکی دیگر از اقدامات متفاوتی بود که در راهپیمایی روز قدس امسال شاهد آن بودیم.

حجت‌الاسلام مصطفایی با اشاره به مشکلات و نامنی‌های موجود در یمن تشریح کرد: همانطور که رئیس حزب‌الله لبنان نیز بدان اشاره داشتند اسرائیل یکی از مهره‌های اصلی رژیم صهیونیستی است و امسال مردم یمن با گلوله‌های سرخ رژیم صهیونیستی افطار می‌کردند؛ لذا شایسته است که مسلمانان برای دفاع از مظلومان سراسر عالم آماده باشند.

وی ضمن بیان سخنی از امام خمینی(ره) تصریح کرد: اگر مسلمان جهان با یکدیگر متحد شوند و هر کدام سطلی آب بر روی رژیم صهیونیستی بریزند غرق شدن این رژیم حتمی خواهد بود.

این مسئول در خاتمه متذکر شد: دفاع از مظلوم از وظایف مسلمانان است و ما باید همیشه همچون روز قدس در صحنه حضور داشته و تا زوال کامل رژیم بعث از قبله‌گاه و محور مقاومت و هم‌چنین مظلومان همه عالم حمایت کنیم.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها