خبرهای داغ:
در راهپیمایی روز قدس در شهر محمودآباد نمونه:
مردم شهر محمود آباد نمونه در دفاع از مردم مظلوم فلسطین روز قدس راهپیمایی و انزجار خود را از استکبار جهانی نمایان کردند.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۱۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مردم شهر محمود آباد نمونه در دفاع از مردم مظلوم فلسطین روز قدس راهپیمایی و انزجار خود را از استکبار جهانی نمایان کردند.

راهپیمایی روز قدس اخرین جمعه ی ماه رمضان از مزار شهدای گمنام شهر محموداباد نمونه تا مصلای شهر و مسجد امام سجاد با حضور امام جمعه ی محترم و اعضای محترم شورای شهر محمود آباد، بسیجیان و نیروی محترم انتظامی، اتش نشانی برگزار شد.

 مردم انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند

همچنین حضور مردم شهر محموداباد زیبایی خاصی به این راهپیمایی عظیم بخشیده بود که  با سخنرانی  امام جمعه ی محترم این شهر پایان یافت.

حجت‌الاسلام اسداله رضوانی، کارشناسی سیاسی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس شهر محمودآباد نمونه اظهار کرد: روز قدس و حضور مردم جهان اسلام در صحنه مبارزه با نظام سلطه، خط بطلانی بر سازش بود، امروز ملت‌های مسلمان با همگرایی یکدیگر بر سر نظام سلطه فریاد می‌زنند و اذناب منطقه‌ای آن‌ها تلاش می‌کنند تا این همگرایی را خاموش سازند که البته موفق نخواهند شد.

 مردم انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند

وی گفت: این حضور مردم در کشور ما و سایر کشورها نشان می‌دهد، قدرت اسلام چقدر است و در این مساله مردم پرشور حضور پیدا کردند و عزم و تصمیمشان اثبات مظلومیت فلسطین و فریاد زدن بر سر نظام سلَطه است.

مردم انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند 

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها