خبرهای داغ:
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق شاهرود:

تاکید منطقه شمال‌شرق بر حفظ محیط‌ زیست؛ با استقرار سیستم‌ مدیریت انرژی

یارمحمدی گفت: با عنایت به تصمیم شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در خصوص استقرار سیستم مدیریت انرژی ISO50001، منطقه شمال‌شرق در راستای تاکید بر اهداف محیط زیستی خود گام برداشت.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۳۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ با عنایت به تصمیم شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در خصوص استقرار سیستم مدیریت انرژی ISO50001، منطقه شمال‌شرق در راستای تاکید بر اهداف محیط زیستی خود گام برداشت.

این استاندارد الزامات یک سیستم مدیریت انرژی را برای تدوین و ایجاد یک خط مشی انرژی، تدوین اهداف خرد و کلان و طرح‌های اقدام مربوط به آن را مشخص می‌کند که در بردارنده الزامات قانونی و اطلاعات مربوط به مصارف انرژی است.

مدیر منطقه شمال‌شرق در همین رابطه گفت: هدف از تدوین و استقرار ISO50001 توانمندسازی سازمان‌ برای استقرار سیستم‌ها و فرآیندهای لازم در جهت بهبود عملکرد انرژی، شامل بازدهی، کاربری و مصرف انرژی می‌باشد.

قاسم عرب‌یارمحمدی اضافه کرد: اجرای این استاندارد به منظور هدایت سازمان برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، هزینه انرژی و دیگر موارد تاثیر گذار بر محیط زیست از طریق مدیریت نظام‌مند انرژی است.

وی با اشاره به اینکه استاندارد ISO50001 در تمامی سازمان‌ها صرفنظر از نوع، اندازه، شرایط جغرافیایی، اجتماعی و فرهنگی کاربرد دارد؛ تصریح کرد: استقرار موفقیت آمیز این استاندارد بستگی به اهتمام، تلاش و همراهی در تمام سطوح و فعالیت‌های همکاران مستقر در تاسیسات و مراکز انتقال منطقه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها