مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن، اخلاص، بصیرت و عمل به موقع را سه ویژگی بسیجیان دانست.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۷۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علی دهقانی در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان بروجن، تإکید کرد: بسیجی انقلابی باید تکلیف گرا باشد و در تاریکی شب صدای فرمانده اش را بشناسد و به دستورات فرمانده عمل کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بروجن، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند" من انقلابی ام" لذا هر بسیجی باید به تبعیت از فرمانده معظم کل قوا، بسیجی انقلابی باشد.

حجت الاسلام علی دهقانی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر بهشتی و یاران شهیدش که در حادثه 7 تیر سال1360 به شهادت رسیدند ادامه داد: مهمترین عنصری که هویت بخش یک بسیجی است، انس و عشق و محبت به خداوند است و میوه محبت به خدا اخلاص است .

وی، اضافه کرد: مقام معظم رهبری، سه شاخصه؛ اخلاص ، بصیرت و عمل به موقع و به هنگام را برای بسیجیان تعریف کرد و عملیات اخیر موشکی سپاه همان عمل کردن به موقع و به هنگام بود، که بازتاب خوبی داشت و بازدارندگی خوبی هم خواهد داشت و این از نعمت های خداوند است.

دهقانی گفت: انتظار بسیجیان از ما و شما فرماندهان این است که با آنها مهربان بوده و تواضع داشته باشیم و با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم)؛ ما ماموریم که ایجاد انس و الفت کنیم و ماموریم به اینکه ایجاد مودت و برادری داشته باشیم.

وی در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب، 5 مرحله؛ انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را برای کشور ترسیم فرمودند و ما به سوی تمدن اسلامی در حرکت هستیم و بسیجی انقلابی باید تکلیف گرا باشد و در تاریکی شب صدای فرمانده اش را بشناسد و به دستورات فرمانده عمل کند.

ارسال نظرات