خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان:
مسئول سازمان بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان با بیان اینکه دشمن در پاسخ ترقه‌بازی سیلی محکمی خورد، گفت: این سیلی محکم تیتر اول رسانه های جهان قرار گرفته و این عزت اسلام و اقتداری است که برای این سرزمین و مرز و بوم آفریده شد.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۸۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

احد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به عملیات موشکی سپاه اظهار داشت: این اتفاق شایسته و به هنگام که توسط دلاورمردان غیور سپاه پاسداران اتفاق افتاد در واقع ضرب شستی بود هر چند در یک مقیاس کوچک اما به دلیل تنویر افکار عمومی بر دشمنان قسم خورده این مرز و بوم و این نظام و انقلاب؛ همان‌هایی که بی‌رحمانه در اتاق فکرهای خود طرح های خبیث و پلید خود را عملیاتی می کنند و آسیب های خود را به مردم بی دفاع، بی گناه و مظلوم شیعه در منطقه وارد می کنند و در این امر ید واحده دارند.

وی گفت: این اتفاقات شومی که توسط اتاق فکرهای آنان افتاد خروجی آن در تهران در 17 خرداد ماه و در 12 ماه رمضان اتفاق افتاد و قلب همه ارادتمندان و آزادگان کشور را جریحه‌دار کرد و نیاز بود که پاسخ دندان شکن و کوبنده و به جا و به موقعی به آنها بدهند که اینگونه مسائل از ذهنش برای همیشه محو شود.

مسئول سازمان بسیج دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: شاهد بودیم که افرادی که مورد هدف حملات کور تروریستی گروهک پلید و منحوس تکفیری قرار گرفتند در واقع مردمی بودند که از کف جامعه ما مظلوم و زحمتکش برای انجام امورات خود به محل قوه مقننه مراجعه کرده بودند و بدون هیچگونه برنامه قبلی یک‌باره مورد حمله وحشیانه قرار گرفتند و به آن شکل به شهادت رسیدند.

وی تأکید کرد: این خون‌های پاک شهدای بی‌گناه که گروهی بر سنگ فرش‌ها ریخته شد سند رسوایی آل سعود خبیث و ملعون، این حکومت شاهنشاهی پوسیده با اتاق های فکری است که به نظام زر و زور و تزویر وصل است و به ویژه اسرائیل غاصب، صهیونیست جنایتکار و آمریکای ملعون که امام(ره) به زیبایی در وصف آنها فرمود: «شیطان بزرگ».

امیری در ادامه افزود: لازم بود این اتفاق بیفتد و دل همه مردم ما شاد شود؛ حتی استنباط غربی این است که قلب کودکان این سرزمین نیز با این حرکت به‌جا و پسندیده، شاد شد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص این اتفاقات که فرمودند ترقه‌بازی بیش نبود، عنوان کرد: دشمن در پاسخ این ترقه‌بازی سیلی محکمی خورد.

مسئول سازمان بسیج دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: این سیلی محکم به مدد الهی و توسط فرزندان این مردم همان‌هایی که خود را وقف کردند تا عزت و بزرگی و استقلال این مردم برای همیشه بماند، انجام شد و تیتر اول رسانه های جهان قرار گرفته و این عزت اسلام و اقتداری است که برای این سرزمین و مرز و بوم آفریده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات