خبرهای داغ:
مسئول حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سپاه استان همدان خبر داد
مسئول حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری یادواره استانی شهید «سعید قهاری‌سعید» شهید شاخص استان همدان در سال 96 در اسفندماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۹۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
برگزاری یادواره شهید «قهاری‌سعید» در اسفندماه امسال
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، وحید خادمی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا اظهار داشت: امسال در بخش آبروی محله 40 برنامه و در بخش گرامیداشت یاد شهدا نیز 300 یادواره شهید برگزار می‌شود.

وی افزود: «آبروی محله» یا «افتخار کوچه» برنامه‌ای است که به منظور برگزاری یادواره شهدا در مکان دیگری به جز مسجد طراحی شده و معمولا در فضای باز و جلوی در منزل شهید برگزار می‌شود.

مسئول حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: این برنامه با حضور اقشار مختلف مردم، پایگاه‌های بسیج، همرزمان و خانواده شهید برگزارو آغاز طرح تا کنون با استقبال خوبی رو به رو شده است.

وی با اشاره به برگزاری 20 برنامه «آبروی محله» و 100 یادواره شهید در تابستان امسال عنوان کرد: ما طرح «آبروی محله» یا «افتخار کوچه» را با 15 برنامه در سال 94 آغاز کرده و امروز با برگزاری 40 برنامه این مسیر را ادامه می دهیم.

خادمی با بیان اینکه در تابستان امسال در مناسب‌های مختلف مانند سالگرد عملیات مرصاد و یا سالروز شهادت شهدای شاخص برنامه‌های ویژه ای برگزار می‌شود، ابراز کرد: امسال 3 یادواره شهرستانی در نهاوند، فامنین و همدان برای گرامیداشت تمامی شهدای این سه شهرستان با مسئولیت سپاه ناحیه هر یک از این مناطق برگزار می‌شود.

وی درباره برنامه‌های معرفی شهید شاخص در استان همدان نیز گفت: امسال «سردار شهید سعید قهاری سعید» به عنوان شهید شاخص استان همدان در سال 96 انتخاب و برای برگزاری برنامه‌های مناسب با این موضوع تاکنون سه جلسه استانی با حضور مسئولان مربوطه تشکیل شده است.

مسئول حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت: در صورت همکاری نهادهای مربوطه به منظور معرفی شهید شاخص سال همدان به اقشار مختلف مردم برنامه‌های مانند مسابقه کتابخوانی، پخش مستند و کلیپ درباره «شهید قهاری سعید»، و برنامه خوانش کتاب‌های مربوط به این شهید معزز در صدا و سیمای مرکز همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: علاوه بر برگزاری یادواره استانی «شهید قهاری سعید» در اسفندماه امسال، در شهرهایی که ایشان مسئولیت داشتند نیز پیش از برگزاری یادواره استانی، یادواره‌هایی به منظور گرامیداشت و آشنایی بیشتر مردم با این شهید عزیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات