رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

اجرای طرح سلامت تابستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در استان زنجان

طرح سلامت تابستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زنجان با آماده‌باش 50 پایگاه شهری و جاده‌ای 1تیر تا 31 شهریورماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۷۸۴۰۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به آماده‌باش تمام پایگاه‌های شهری، جاده‌ای و اورژانس هوایی گفت: طرح امداد و سلامت تابستانی اورژانس 115 استان زنجان همزمان با اورژانس کشور از 1تیر ماه آغاز شد و در این طرح تمام پایگاه‌های شهری و جاده ای استان در آماده باش کامل و آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافرین عزیز خواهند بود.

دکتر علیرضا زراعتچی افزود: در این طرح 50 پایگاه فوریت‌های پزشکی سطح استان با آمبولانس‌های مجهز به همراه 350 نفر از پرسنل مجرب اورژانس مشارکت خواهند داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: پرسنل پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای جهت کاهش زمان رسیدن در حوادث و موارد اورژانسی احتمالی و همراهی با مسافرین همه‌روزه از ساعت 18-24 و در روزهای تعطیل و پرترافیک از ساعت 8 -12در کنار جاده‌ها استقرار خواهند داشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بیان کرد: با توجه به وقوع تصادفات عمدتاً در 30 کیلومتری ورودی شهرها تمهیدات لازم جهت پوشش مناسب در مبادی ورودی و خروجی شهرها از جمله وجود ذخیره تجهیزات مصرفی، دارو و لوازم مورد نیاز در پایگاه‌های اورژانس 115در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، طرح امداد تابستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان تا 31 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار