مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه گفت: 870 خانواده تحت حمایت کمیته امداد در بخش محروم خرقان شهرستان زرندیه در ایام ماه مبارک رمضان از سبدهای اطعام اهدایی خیران به ارزش 420 میلیون ریال بهره مند شدند.
کد خبر: ۸۸۷۸۴۰۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ غلامرضا حافظ کمال مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته گفت: تعداد 86 خانواده از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان زرندیه از خدمات عمرانی برخوردار شده و بیش از 3/1 میلیارد ریال در این زمینه به این خانواده‌ها مساعدت شده است.

وی افزود: بیش از 870 خانواده تحت حمایت کمیته امداد در بخش محروم خرقان شهرستان زرندیه در ایام ماه مبارک رمضان از سبدهای اطعام اهدایی خیران به ارزش 420 میلیون ریال بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌‌های آموزشی را از ابزارهای توانمندسازی و حرکت به سمت خودکفایی عنوان و تصریح کرد: این کارگاه‌های آموزشی هم در سطح کار و هم در محیط زندگی کاربرد داشته و در تقویت بنیه فکری و اراده مددجویان تحت حمایت موثر بوده است.

حافظ‌کمال ادامه داد: تعداد 917 نفر از خانواده‌های تحت حمایت از این دوره‌های آموزشی بهره‌مند و بیش از 156 میلیون ریال در این مورد هزینه شده است.

وی از اعزام 199 نفر از مددجویان به اردوهای زیارتی خبر داد و بیان کرد: این تعداد مددجو با کمک خیران به این سفر زیارتی اعزام و برای این منظور بیش از 300 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه تصریح کرد: 155 نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت از تمامی خدمات موجود مانند اردوهای زیارتی و سیاحتی، کمک هزینه پوشاک و تحصیلات و سایر خدمات بهره مند شده اند.

حافظ کمال در ادامه حمایت از 230 نفر از مددجویان تحت حمایت از خدمات فرانشیز و درمانی خبر داد و افزود: تعداد 800 سبد غذایی به 80 نفر از بیماران و کودکان دارای سوء تغذیه مساعدت و بیش از 603 میلیون در این زمینه هزینه شده است.

وی افزود: احداث 35 دستگاه سرویس بهداشتی و حمام برای مدد جویان تحت حمایت واجد شرایط در سطح شهرستان با اعتبار بیش از 430 میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه از برگزاری برنامه‌های آموزشی، گروهی و مشاوره در سال جاری خبر داد و گفت: برنامه‌های آموزش گروهی و مشاوره برای تمامی مددجویان تحت حمایت و بر حسب منطقه سکونت، جنسیت، سن و نوع آسیب‌های پیش‌رو توسط کارشناس مشاور کمیته امداد شهرستان زرندیه و با همکاری سایر دستگاه‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات