خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های استان همدان خبر داد

اجرای برنامه‌های مختلف به‌مناسب هفته قوه قضائیه در زندان‌های همدان

مدیرکل زندان‌های استان همدان از اجرای برنامه‌های مختلف به‌مناسب هفته قوه قضائیه در زندان‌های همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۸۴۱۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
حسن محمدیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه بیان داشت: در این هفته برنامه‌ریزی‌های خاصی را تدارکدیده‌ایم که در طول هفته آنها را اجرا خواهیم کرد.

وی در ادامه بر لزوم همکاری زندان‌های تابعه استان برای گرامیداشت هر چه با شکوه‌تر این هفته در زندان‌های استان تاکید کرد.

مدیرکل زندان‌های استان همدان با اشاره به اهم برنامه‌های زندان های استان در این هفته خاطرنشان کرد: مراسم غبارروبی از گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا، شرکت کارکنان و سربازان وظیفه در نماز عبادی سیاسی جمعه، مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر ماه، دیدار عمومی روسای زندان‌ها با مردم و مراجعین از برنامه های اجرایی اداره کل زندان های همدان در هفته قوه قضائیه عنوان کرد.

وی همچنین تسهیل در اعطای ملاقات حضوری به مددجویان واجد شرایط، بازدید قضات از زندان های استان، تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی ویژه کارکنان، سربازان وظیفه و مددجویان را از دیگر برنامه‌های اداره کل در هفته قوه قضائیه برشمرد.

مدیرکل زندان‌های استان همدان در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل زندان‌های تابعه استان در سال جاری نیز مانند سال های گذشته مراسم بزرگداشت هفته قوه قضائیه با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار