خبرهای داغ:
نماینده مجلس شهرستان های چایپاره- خوی:

روز جهانی قدس مختص یک منطقه نیست بلکه یک راهبرد جهانی است

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های چایپاره- خوی در جمع راهپیمایی کنندگان روز جهانی قدس بیان کردند: روز جهانی قدس مختص یک منطقه نیست بلکه یک راهبرد جهانی است و حمایت از مظلوم در برابر ظالم ریشه در اعتقادات اسلامی ما دارد.
کد خبر: ۸۸۷۸۴۳۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان چایپاره در این راهپیمایی باشکوه حضور یافته و نماینده مردم شهرستان های چایپاره- خوی در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایی کنندگان روز جهانی قدس سخنرانی نمودند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی: امروز شما مردم خصوصا" جوانان با حضور خود در این راهپیمایی ثابت کردید که در خط آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستید.

کبیری با اشاره به آیات 52 و 53 سوره مبارکه نساء که در آن خداوند سبحان گروهی از یهودیان را که به کافران مشرک می گویند راه شما بهتر از راه اهل ایمان است، و خداوند آنها را مورد لعنت خود قرار می دهد، عنوان کردند: در تفسیر المنار محمد عبده در ذیل این آیه آورده است: ویژگی ذاتی یهودیان صهیونیستی اینگونه است که اگر اینها حاکمیت پیدا کنند نتیجه اش آن می شود که حتی به اندازه هسته خرمایی اجازه زندگی به سایر مردم را نخواهند داد چراکه الان هم همین صهیونیست ها بر این باورند که غیر یهودیان را شهروندان درجه دوم دانسته و همه را نوکر و در خدمت خود می دنند.

وی افزودند: امروزه کسانیکه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را زیر سوال می برند در واقع شعار قرآنی را می خواهند حذف کنند.

ایشان در ادامه سخنان خود حمله موشکی سپاه به مواضع داعش را سیلی کوچکی بر پیکره استکبار دانستند و به کسانی که در داخل کشور جبهه مقاومت و مدافعان و رزمندگان مقاومت را می خواستند تضعیف کنند هشدار دادند: اگر جانفشانی اینها در آن سوی مرزها نبود ما باید در داخل خیابانها و کوچه های خود با استکبار و گروههای دست پرورده آنها جنگ می کردیم و وضعیتی مثل سوریه و عراق را داشتیم.

ارسال نظرات