حادثه رانندگی یک دستگاه خودور روآ با خودروی پژو ۲۰۷ در کیلومتر ۲۰ محور بوکان به میاندوآب سه نفر فوتی و ۳ مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۸۸۷۸۴۳۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول فوریت های پزشکی بوکان در مورد جزئیات این سانحه رانندگی گفت: بنا به گزارشات مردمی از وقوع سانحه رانندگی فی مابین روستاهای ملالر و داشبند فورا تکنسین های فوریت های پزشکی بوکان به محل حادثه اعزام شدند.

سید طه قاسمی عنوان کرد: متاسفانه در این سانحه دلخراش دو خودروی روا و پژو ۲۰۷ در پیچ ملالر به شدت با هم برخورد کرده که سبب کشته و زخمی شدن ۶ نفر از همشهریان بوکانی شد.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از حضور تکنسین های فوریت های پزشکی مصدومان این حادثه که چهار نفر بودند برای مداوای بیشتر به بیمارستان شهید دکتر قلی پور بوکان اعزام شدند.

قاسمی تصریح کرد: متاسفانه حال هر چهار مصدوم این سانحه در هنگام اعزام به بیمارستان وخیم گزارش شدکه متاسفانه یکی دیگر از مصدومان در بیماستان به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد

لازم به ذکر است که خودرو روا حامل ۵ نفر سرنشین بوده که همگی اهل روستای داشبند بودند.

علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی قرار گرفت.

گفتنی است که این دومین سانحه تلخ برای اهالی روستای داشبند طی دو ماه گذشته در مسیر میاندواب به بوکان است که در جریان آن تا کنون ۷ نفر از اهالی این روستا به علت تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.

در سانحه اول که حدود دو ماه پیش در نزدیکی کارخانه سیمان کاوان روی داد ۴ نفر از سرنشینان خودروی پیکان که داشبندی بودند جان خود را از دست دادند.

ارسال نظرات