به همت موسسه خیریه بانوان کوثر بوکان ۷۰۰ خانوار نیازمند بوکانی در آستانه عد سعید فطر سفره عیدی دریافت کردند.
کد خبر: ۸۸۷۸۴۳۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول موسسه خیریه بانوان کوثر در رابطه با جزئیات سفره اهدایی به نیازمندان گفت:

هر ساله و در ماه مبارک رمضان موسسه خیریه بانوان کوثر بوکان اقدام به اهدای سفره عیدی به خانواده های نیازمند شناسایی شده در سطح شهر می کند.

مریم جهانبین افزود: خوشبختانه رمضان امسال نیز به همت خیرین بوکانی بیش از ۷۰۰میلیون ریال تنها در یک افطاری جمع آوری شد که همراه دیگر کمک های مردمی به عنوان سفره عیدی به خانواده های نیازمند اهدا شد.

وی تصریح کرد: به همت پول اهدایی مردم شریف بوکان طی این مدت ۲ تن برنج، یک و نیم تن روغن مایع، ۶۰۰ قطع مرغ خریداری و تهیه شده است

وی تصریح کرد: بر اساس تعداد خانوارهای تحت پوشش این موسسه به تعدا خانوار تحت تکلف کالاهای اساسی همچون روغن، برنج و گوشت اهداء شد.

جهانبین ادامه داد: همچنین به همت تعدادی از پارچه فروشی ها و بوتیک های بوکان نیز بیش از ۱۵۰ عدد روسری و پارچه تهیه شده که این کالاها نیز همراه همین سفره به خانوار های نیازمند اهدا می شود.

وی بیان کرد: مقدار پول هزینه کرد بابت این سفره ۳۰ میلیون تومان بوده است و مابقی هزینه جمع آوری شده در طول سال برای دانشجویان، دانش آموزان و خانواده های نیازمند هزینه خواهد شد.

جهانبین تصریح کرد: این موسسه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اماده دریافت هرگونه کمک و همچنین دریافت فطریه و زکات همشهریان بوکانی است تا در استانه عید سعید فطر در میان نیازمندان و خانواده های تحت پوشش پخش کند.

ارسال نظرات