مراسم اختتامیه آموزشهای ماه مبارک رمضان در حسینیه22بهمن ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۸۴۳۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم سرهنگ پاسدار کریم علی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: در آستانه اتمام ماه پر برکت خداوند قرار گرفته ایم سفره ای از جانب خداوند برای برداشت کردن ما بندگان خدا پهن شده و هر کس به اندازه وسع و قدرت خویش از این سفره پر برکت سهم خویش را می تواند بردارد و آنکه نتوانست استفاده کند به پشتکار خود شخص باز می گردد و این برداشت ها توشه ای برای آخرتمان می باشد در های اسمان در ماه رمضان گشوده است و رابطه قوی انسان با خدا راحت تر است.
 حجت الاسلام و المسلمین سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء گفت: تعریف دین از دیدگاه پیامبر اکرم (ص) اخلاق نیکو بوده و با حضور غضب در انسان عقل خارج می شود غضب و عقل در کنار یکدیگر جایی ندارند تفاوت بین پیامبر اکرم(ص) و پیامبران دیگر در شرح صدر داشتن وی می باشد.
 وی افزود: درماه رمضان روزه فقط امساک نیست و انسان باید بداند اخلاق و رفتارش را نیز تصحیح کرده و به گونه ای صحیح رفتار کند و بعد از ماه مبارک رمضان قلب انسان باید همچو آیینه ای پاک و صاف باشد.
 حجت الاسلام و المسلمین سرایی در ادامه بیان کرد: در دلها حکومت می کند آنکس که حسن خلق را دارا می باشد امروز شهید تهرانی مقدم که در دنیا معروف شده و مرد بسیار بزرگ می باشد وی به قدری پشتکار و حسن خلق داشتند که توانستند کارهایی انجام دهند که دنیا متحیر آن شد اینها به پشتوانه معنویت و اخلاص خودش می باشد در او ریا کاری و خودنمایی وجود نداشت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهداء با اشاره به روایاتی از پیامبر اکرم(ص) گفت: اولین چیزی که در روز قیامت مورد عدالت الهی پرودگار قرار می گیرد حسن خلق می باشد وی بشارت مبعوث شدنش را برای تکمیل کردن اخلاق عنوان نموده است.
 این مدیر مسئول ابراز داشت: امروزه فضای اجتماع و چشم وهم چشمی ها در زندگی ها مشکل ایجاد کرده باید بدانیم در مقابل خدای خویش قرار گرفته ایم و نباید به دلیل بی مدیریتی در زندگی دچار مشکل شویم.
 لازم به ذکر است حجت الاسلام و المسلمین سید هادی ابراهیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه نیز گزارشی اجمالی از اجرای برنامه های مختلف در ماه مبارک رمضان ارائه نمودند
ارسال نظرات