باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)توهین روزگذشته عدهای اندک به رییس جمهورراکه باعث حاشیه سازی وبهره برداری هایی ازسوی برخی فرصت طلبان داخلی وخارجی شد،اقدامی ناپسندوبرخلاف قانون ومصالح ملی واسلامی دانست
کد خبر: ۸۸۷۸۴۸۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) در واکنش به توهین های روز گذشته عده ای اندک به حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان در راهپیمایی روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«راهپیمایی روز قدس امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضور گسترده مردم روزه‌دار، مسئولان و چهره‌های مختلف سیاسی در سراسر کشور آن‌هم در هوای بسیار گرم تابستان برگزار و عملاً تبدیل به نمایش ملی در محکومیت رژیم اشغالگر قدس شد. اما در این میان در حاشیه این همایش ملی در تهران، اقدامی زشت و ناپسند اتفاق افتاد که موجی از انتقادات را در پی داشت؛ عده‌ای در اقدامی قابل تأمل و در عین حال نابخردانه به رئیس‌جمهور توهین کردند. البته بلافاصله با واکنش گسترده منتقدان دولت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد. قاطبه منتقدان دولت اقدام این عده معدود را محکوم و مرتکبان را سرزنش کردند زیرا این گونه رفتارها از مسیر ادب و انصاف خارج است و اگر هم نقدی به رفتارهای و گفتارهای رئیس‌جمهور هست که هست از مسیر دیگری می‌گذرد.

خبرگزاری ایسکانیوز این اقدام غیر قانونی و غیر اخلاقی را که باعث حاشیه سازی و بهره برداری هایی از سوی برخی فرصت طلبان داخلی وخارجی شد، اقدامی ناپسند و برخلاف قانون و مصالح ملی و اسلامی می داند؛ و به تأسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با هرگونه اقدام و رفتار غیر قانونی و غیر اخلاقی که باعث حاشیه سازی و سؤ استفاده دشمنان ملت و نظام اسلامی می شود مخالف است و توهین علیه مسئولان کشوراز جمله رأسای جمهور را محکوم می کند زیرا اینگونه اقدامات نه تنها از اخلاق اسلامی بدور است که باعث تشویش اذهان عمومی و حاشیه سازی می گردد و چه بسا مسئولین را از وظایف و مسئولیت های اصلی خود غافل سازد. از نهادهای مسئول نیز می­خواهیم به صورت جدی ضمن ریشه یابی و شناسایی عوامل اینگونه اقدامات، با عاملین و آمرین احتمالی برخورد قانونی نمایند.»

منبع ایسکا نیوز

ارسال نظرات