معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: در روز قدس مردم آمده‌اند که بگویند که فسلطین مرکز وحدت مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۸۸۷۸۵۱۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل ازروابط عمومی ناحیه گلوگاه، علیرضا یونسی‌رستمی در مراسم راهپیمایی روز قدس در گلوگاه گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند اسرائیل غده سرطانی است و ما معتقدیم این غده سرطانی در خاورمیانه باید از بین برود زیرا استکبار جهانی به سردمداری آمریکا آمده منافع مردم منطقه را غارت کند.

وی افزود: امروزه داعش با همپیمانان آمریکا راه اندازی شده تا مستکبران را به منافع خودشان برساند و ذهن مردم را از جنایات رژیم اشغال گر قدس منحرف کند.

بیش از ۱۰۰ گروه تروریستی به ایران فرستاده شده که با همت سربازان گمنام و سپاه پاسدارن و نیروی انتظامی منهدم شده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: ما ندیدم که داعش به اسرائیل حمله کند و فقط نوک پیکان حملاتش به سمت ایران است، روز قدس از این نشئت میگیرد که مسلمانان بگویند که فسلطین مرکز وحدت مسلمانان جهان است. 

در هیچ کشوری مردمی به پاکی مردم ایران وجود ندارد، باید به سپاهیان و ولی نعمتان کشورمان درود بفرستیم که با موشک نقطه زن خود پاسخ کوبنده‌ای به داعش دادند. 

یونسی خاطرنشان کرد: امروزه برای اینکه به اسرائیل و صهیونیست که دشمن اصلی اسلام در سراسر جهان است غلبه کنیم چاره‌ای نداریم که با هم باشیم و آمده‌ایم علی رغم همه اختلاف سلیقه وحدت را منسجم کنیم.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با رهبری مقتدر پیش‌قراول وحدت دنیای اسلام است و از مردم نیر تقدیر می‌کنم که در دل گرما عاشقانه و یکصدا برای حمایت و دفاع از ملت فلسطین به خیابان ها آمده اند و با تفرقه افکنی آمریکا تلاش می‌کنند


ارسال نظرات
پر بیننده ها