دشتی گفت: در واقع همان مبانی نظری و منطقی اعتماد به نفس است دقت ،استفاده از ظریفیت و توانمندی ها و اینکه هر فردی در هر جائی که هست یک واحد اقدام ،قدرت ،تصمیم برای پیشرفت کشور است.
کد خبر: ۸۸۷۸۵۲۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزرای بسیج از یزد، کارشناس مسائل سیاسی استان یزد گفت: تحریم های اعلام شده از سوی مقامات آمریکائی در واقع بیانگر صحت دیدگاه جمهوری اسلامی در باب عدم اعتماد به آمریکا در برجام بود که این چیز تازه ای نیست پیام این تحریم ها هم به کسانی که امید به دست قدرت های استکباری داشتند یک پیام روشنی است که اعتماد به غرب آن چیزی است که در رفتار آمریکائی ها در یک سال گذشته که از امضای برجام می گذرد خودشان را نشان دادند.

دشتی تاکید کرد: این پیام میتواند برای ما در تصمیمات آینده کشور که قرار است گرفته شود می تواند مفید و ارزشمند باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: اعتماد به بیگانگان هیچگاه در طول تاریخ در روابط با آمریکا هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب پاسخ مثبت و در خور اعتماد نداشته و ما میتوانیم با این اقدام آمریکا کسانی که نیم نگاهی به دست بیگانگان داشتند مصمم کنیم که تنها راه توسعه و پیشرفت نگاه به ظرفیت های فراوان در داخل کشور است .

دشتی با بیان دو تجربه موفق از جمله عدم اعتماد به دشمن که در برجام اتفاق افتاد و دستیابی به طرح جامع اقتصاد مقاومتی گفت: این دو تجربه راه آینده ما را روشن می کند تنها برای ما یک راه باقی مانده و آن هم اینکه در سایه تجربیات گذشته که امروز در اقتصاد مقاومتی متجلی شده است تنها راهمان تکیه بر ظرفیتهای داخلی و نقشه راه نیز همان اقتصاد مقاومتی است .

وی در ادامه در خصوص مقوله آتش به اختیار اظهار داشت: در واقع همان مبانی نظری و منطقی اعتماد به نفس است دقت ،استفاده از ظریفیت و توانمندی ها و اینکه هر فردی در هر جائی که هست یک واحد اقدام ،قدرت ،تصمیم برای پیشرفت کشور است.

این کارشناس امور سیاسی ادامه داد: در واقع این ایده و طرح بیانگر این است که رهبرانقلاب اسلامی می خواهند از تمام ظرفیتها در هرمکان و موقعیتی که هست برای پیشرفت کشور استفاده کنند.

وی تاکید کرد:در حوزه اقتصاد و ساخت فرهنگ و استحکام درونی هم همان تئوری انقلاب است و چیز تازه ای نیست و در واقع تاکید برهمان اصلی است که در همه مراحل مختلف انقلاب که باعث پیروزی شد و اینکه هر کس در هر جائی که هست خودش در حد توان در چارچوب هماهنگی با مجموعه سیاست های کشور از ظرفیت های خود در پیشرفت کشور استفاده کند.

ارسال نظرات