مدیر کل فرودگاه‌های استان هرمزگان خبر داد
مدیر کل فرودگاه‌های استان هرمزگان از افزایش پرواز در 3 مسیر پروازی از فرودگاه بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۸۵۳۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛محمود امانی‌بنی در جمع خبرنگاران با اشاره به این خبر افزود: افزایش پرواز ها در 3 مسیر بندرعباس_تهران، بندرعباس_یزد و بندرعباس_کیش و بالعکس از عید سعید فطر با شرکت‌های هواپیمائی آسمان، نفت و آتا انجام خواهد شد.

امانی بنی با اشاره به اهمیت افزایش پروازها در سطح فرودگاه‌های استان تصریح کرد: با توجه به کاهش پرواز در مسیر پروازی بندرعباس – یزد و بالعکس و با توجه به استقبال خوب از این مسیر، این پرواز از هفته ای یک پرواز به هفته ای سه پرواز افزایش یافت.

امانی بنی همچنین در خصوص مسیر پرتردد بندرعباس– تهران افزود: پرواز جدید در ساعتهای تعیین شده جهت رفاه بیشتر مسافرین برنامه ریزی شده است که با افزایش 7 پرواز هفتگی به یاری خدا شاهد کاهش ایستایی مسافرین این مسیر در پشت درب های دفاتر صدور بلیط در ترمینالهای فرودگاه بندرعباس خواهیم بود.

وی همچنین از افزایش پرواز در مسیر بندرعباس – کیش و بالعکس در هفته پیش رو توسط شرکت هواپیمائی نفت خبر داد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان هرمزگان در خصوص افزایش پروازهای دیگر فرودگاه‌های استان، گفت: افزایش پرواز در مسیرهای مختلف به ابوموسی و بلعکس در جهت ایجاد رفاه و آرامش بیشتر برای ساکنین ابوموسی یکی از مهمترین برنامه های سال جاری است و برنامه های خوبی جهت افزایش پروازهای فرودگاه بندرلنگه در دستور کار داریم که به زودی شاهد نتایج آن خواهیم بود.

ارسال نظرات