خبرهای داغ:
مردم و مسئولان شهرستان برخوار حماسه ای دیگر در احسان و اکرام رقم زدند و در برنامه یک شهر ضیافت، بالغ بر پانصد و پنجاه میلیون تومان برای آزادی تعدادی از زندانیان غیر عمد جمع آوری کردند و با این انفاق دل خانواده ۲۴ زندانی در بند را شاد کردند.
کد خبر: ۸۸۷۸۵۴۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ ماجرای جشن گلریزان؛ ماجرای همه ارادت ما ایرانیان به اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام حسن مجتبی(ع) است که در بخشندگی جایگاه ویژه‌ای دارند و طی سه دوره متوالی تمام دارایی خویش را در راه خدا انفاق کردند، گویا این که این رسم دیرین را از پدر بزرگوارشان مولای متقیان علی (ع) به ارث بردند که در فتوت و جوانمردی هیچ فردی به پای ایشان نمی رسد.

گلریزان به واقع ریختن گل زندگی و امید در چلّه سرمای سختی و گرفتاری همنوعان و همراهانمان است که با ریختن گلی از شاخسار زندگی خود، باغ بقاء و بهار وصل را به خانواده‌های در رنج هدیه می‌کنند و زندانیان جرائم غیرعمدی را که از بد حادثه گرفتار شده‌اند، نجات می‌دهند.

در ایام ماه مبارک رمضان سنت زیبا و دیرینه گلریزان و جشن آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به همت ستاد دیه استان اصفهان و در قالب برنامه تلوزیونی یک شهر ضیافت برگزار می‌شود و بسیاری از زندانیان دربند به آغوش خانواده خود برمی‌گردند.
شب گذشته در بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، مردم و مسئولان شهرستان برخوار حماسه ای دیگر در احسان و اکرام رقم زدند و در برنامه یک شهر ضیافت، در حدود یک ساعت و نیم برنامه، بالغ بر پانصد و پنجاه میلیون تومان برای آزادی تعدادی از زندانیان غیر عمد جمع آوری کردند و با این انفاق دل خانواده ۲۴ زندانی در بند را شاد کردند.

مردم و خیران و اقشار و آحاد مختلف شهر سین نیز که از سال های گذشته دستی در انجام این عمل خیر داشته اند، امسال نیز کمک های خود را برای آزادی زندانیان غیرعمد شهرستان جمع آوری کرده اند.

مردم غیور و نوع دوست شهر سین که سال گذشته مبلغی در حدود ۱۴ میلیون تومان برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد جمع آوری کرده بودند، امسال نیز ۲۵ میلیون تومان جمع آوری کردند، همچنین صنف لبنیات فروشی های شهر سین نیز مبلغ ۲۰میلیون تومان برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد جمع آوری کردند که با احتساب این مبلغ، سهم مردم شهر سین در این عمل خداپسندانه، ۴۵ میلیون تومان در سال جاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها