خبرهای داغ:
بعضی ها، پس از وعده ای که سپاه برای انتقام حملات تروریستی داعش داد فکر کردند سپاه رجز خوانی می کند در حالی که هیچگاه وعده سپاه رجز خوانی نبوده است.
کد خبر: ۸۸۷۸۵۴۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس با حضور باشکوه مردم انقلابی و ولایت مدار کمشچه برگزار شد.
مردم این شهر با پیمودن مسیر بلوار نبی اکرم (ص) و اجتماع در مصلی نماز جمعه، شعارهای مرگ بر امریکا و اسرائیل سر دادند و ابراز انزجار خود را از استکبار جهانی و اشغالگران قدس شریف اعلام کردند.

در این مراسم  سرهنگ شفیعی فرمانده سپاه ناحیه برخوار به عنوان سخنران روز قدس به ایراد سخنی پرداخت و گفت: روز قدس روز همبستگی، روز اتحاد مسلمانان و روز آزاد خواهی ملت های ستمدیده جهان است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری؛ آزادی فلسطین و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی تحقق یافتنی خواهد بود.

وی در ادامه به حوادث اخیر تروریستی مجلس اشاره کرد و در خصوص اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بعضی ها پس از وعده ای که سپاه برای انتقام حملات تروریستی داعش داد فکر کردند سپاه رجز خوانی می کند در حالی که اینها نمی دانند اینجا جمهوری اسلامی است و وعده سپاه رجز خوانی نبود و بعد از ۱۱ روز سپاه با شلیک ۶ موشک بالستیک مقر فرماندهی داعش را مورد حمله دقیق قرار داد و توانست مقتدرانه تلفات زیادی را در ابعاد مختلف از این گروهک بگیرد.

فرمانده سپاه شهرستان برخوار در پایان رمز گفتمان مقاومت و انقلابی را اتحاد و همدلی همه نیروها و آحاد مردم متعهد کشور  دانست و از حضور باشکوه مردم و مسئولان شهر کمشچه در مراسم راهپیمایی روز قدس تشکر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها