خبرهای داغ:
گزارش تصویری

اردوی جهادی دانشگاه بزرگمهر قاین در رزدنبل

جمعی از دانشجویان پایگاه بسیج پیامبر اعظم(ص) دانشگاه بزرگمهر قاین در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در روستای رزدنبل از توابع بخش مرکزی قاین حضور یافتند و به کارهای عمرانی و فرهنگی در این روستا مشغول هستند.
کد خبر: ۸۸۷۸۵۵۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جمعی از دانشجویان پایگاه بسیج پیامبر اعظم(ص) دانشگاه بزرگمهر قاین در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در روستای رزدنبل از توابع بخش مرکزی قاین حضور یافته اند و به کارهای عمرانی و فرهنگی در این روستا مشغول شدند.

گرمای شدید هوا و ماه مبارک رمضان تاثیری بر این جوانان ندارد و روز و شب مشغول به فعالیت شدند.

این گروه که از روز سه شنبه 28خرداد ماه کار خود را بایک تیم 25نفری آغاز کرده اند طی 10روز اقدام به حصار کشی و هم سطح سازی صحن مدرسه اتحاد روستای رزدنبل کردند.

برگزاری کلاس های علمی، ورزشی، امدادی و آموزشی از دیگر اقدامات مهم این دانشجویان است.

کلاس ها آموزشی رباتیک، کامپیوتر، علوم، ریاضی، امداد ونجات، هنر و غیره به همت دانشجویان برای کودکان این روستا نیز در طی این چند روز برگزار خواهد شد.

درآخرین شب از ماه مبارک رمضان ،جمعی از پرسنل سپاه ناحیه قاینات جهت عرض خداقوت در این اردوی جهادی حضور یافتند.

فعالیت های این گروه که بی دریغ در دل شب مشغول به کار بودند مسئولین را نیز به خدمت واداشت به طوری که تعدادی از مسئولینی که در این بازدید حضور داشتند خود نیز دقایقی را با دانشجویان همراه شدند و در این اردوی جهادی مشغول به کار شدند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار