صدای سیلی سبز پوشان سپاه به گوش دشمنان رسید و همچون ذوالفقار علی بر فرق خوارج اصابت کرد

امام جمعه عنبرآباد گفت: پاسخ ما به هر نوع تهدیدی پاسخی سخت خواهد بود و دیدید که نمونه آن را در جواب ترقه بازی اخیر با موشک توسط سپاه دیدند و صدای سیلی سبز پوشان سپاه به گوششان رسید که همچون ذولفقار علی بر فرق خوارج اصابت کرد
کد خبر: ۸۸۷۸۵۶۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حجت الاسلام و المسلمین رضا سالاری در خطبه های نماز جمعه شهرستان عنبرآباد ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: تقوا، اراده انسان  را قوی و از ارتکاب به گناه جلوگیری می کند.

وی افزود: در آستانه ماه شوال قرار داریم که جا دارد تبریک عرض کنم عید فطر را خدمت همه شما روزه داران عزیز.

حجت الاسلام و المسلمین سالاری  از واجبات روزه که روز عید فطر باید بدان عمل شود را پرداخت فطریه برشمرد و گفت: به کسی که خرج سالش را بالفعل و بالقوه ندارد از هر چیزی که قوت غلب است، باید فطریه پرداخت شود.

امام جمعه عنبرآباد ضمن توصیه به امداد رسانی به محرومان جامعه ابراز داشت: عدم رسیدگی به اوضاع فقرا توسط عموم مردم، باعث نازل شدن بلا خواهد شد.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) فرمودند: هر کس به ذلت دشمنان اسلام تن دهد از ما اهل بیت نیست و این جمله حضرت رسول (ص)  وصف برخی امت های اسلامی است که تن به ذلت آمریکا یزید زمان سپرده اند.

وی گفت: فلسطین قطعه ای از خاک اسلام است و امروز حاکمیت دشمنان اسلام بر آن دغدغه ملل مسلمان است.

سالاری گفت:بنا به فرمایش امام راحل، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مزین به قدس شریف است.
 وی گفت: طبق مصوبه حقوق بین الملل که این روزها این سازمان، مبدل به یک درخت خشکیده شده هر دولتی باید سه ویژگی داشته باشد اول، مردمی مشخصی داشته باشد که اسراییل ندارد، دوم، سرزمین مشخصی باشد که این سرزمین غصب شده است و سوم دولت مشخصی داشته باشد.

امام جمعه عنبرآباد گفت: امروز وظیفه اصلی مسلمانان جهان ایستادن بر روی موضع نابودی اسراییل است و  این راهپیمایی های روز قدس، ماهیت رژیم صهیونیستی را در جهان برملا کرده است ، جمعه قدس ریشه در قاموس عدالت جهانی به دست منجی صلح دارد.

وی افزود: پاسخ ما به هر نوع تهدیدی پاسخی سخت خواهد بود و دیدید که نمونه آن را در جواب ترقه بازی اخیر با موشک توسط سپاه دیدند و صدای سیلی سبز پوشان سپاه به گوششان رسید که همچون ذولفقار علی بر فرق خوارج اصابت کرد.
 امام جمعه عنبرآباد گفت: توانمندی موشک های ما برای جنگ افروزی نیست اما در دفاع از منافع ملی با کسی شوخی نداریم.

سالاری افزود: ما با موشکهایمان حتی ساختمان ستاد ارتش اسراییل و پایگاههای آمریکا در منطقه و ریاض پایتخت عربستان را می توانیم هدف قرار دهیم.

وی ضمن تشکر از نیروهای نظامی و انتظامی خصوصا سپاه که نظم و امنیت را در جامعه حفظ می کنند گفت: از خداوند متعال شاکریم بخاطر وجود چنین نیروهای مقتدری.

حجت الاسلام سالاری مصوبه ثنای آمریکا را مخالف روح و جسم برجام عنوان کرد و گفت: آمریکا با نقض برجام هزینه های سنگینی را پرداخت می کند.

سالاری گفت: خوشبختانه سند ۲۰۳۰ با اجماع ملی به تاریخ سپرده شد ولی باید مراقب این نوع افکار باشیم و الحمدلله رهبر انقلاب مراجع و علما تا کنون هیچگاه اجازه نداده اند فرهنگ علوی ما تحت تاثیر فرهنگ کم سابقه غرب قرار بگیرد، مگر ما زنده نباشیم که فرهنگ غرب در سرزمین امام زمان نهادینه شود.

ایشان پنجم تیر هفته مبارزه با مواد مخدر را گرامی داشت و افزود: با تشکر از نیروهای انتظامی جهت حفظ نظم که جا دارد نسبت به عدم ورود مواد مخدر و مشروبات الکلی اهتمام لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار