مدیرکل زندان های استان اردبیل گفت : امسال خیرین و مردم شریف استان مشارکت قابل چشم گیری در جشن گلریران داشتند و با مبالغ جمع شده ۳۰۰زندانی جرایم غیرعمد در استان اردبیل آزاد می شوند.
کد خبر: ۸۸۷۸۵۸۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش،خبرگزاری بسیج از،اردبیل فتحی در مراسم آزادسازی زندانیان دارای محکومیت های غیرعمد بااشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان و در جشن گلریزان خیرین استان و مردم قدم خوبی برداشتند گفت : امسال از،شهر اردبیل و شهرستان ها رقم جمع آوری در جشن گلریزان افزایش،یافته و بیش از ۱۰میلیارد ریال بوده است.

وی گفت : در آستانه عید سعید فطر امروز با کمک خیرین و مردم شریف استان بیش از ۵۰ نفر از زندانیان محکومین مالی آزادو به آغوش،خانواده بازگشتند.

مدیر کل زندان های اردبیل گفت : در زندان ها دو نوع زندانی وجود دارد زندانیان نوع اول افرادی هستند که قانون شکنی کردند و اینان باید جزای کار خود را بپردازند اما زندانی های نوع دوم کسانی هستند که از بد روزگار وارد زندان شدند و بزهکار نیستند.

فتحی گفت : هر چند زندان ها طبقه بندی می شود ولی در کل زندان جای خوبی نیست کسی که به هرجرمی حتی جرایم غیر عمد وارد زندان می شود دیگر در جامعه قبولش ندارند.

مدیرکل زندان های استان اردبیل گفت : خانواده های محکومین جرایم غیرعمد قربانیان اصلی هستند و وضعیت این خانواده ها از لحاظ مالی بسیار ضعیف بوده گاها حتی توان کرایه رفت و برگشت به زندان ها برای ملاقات هم ندارند.

فتحی گفت : زندانیان محکومین مالی بخاطر مهریه ، وام ، درمان پول بیمار صعب العلاج خود و چک بخاطر تهیه جهزیه وارد زندان می شوند.

خبرنگار افتخاری بسیج:کبری عزیزی

ارسال نظرات