خبرهای داغ:
محمد گل زاده
سید جواد ساداتی نژاد گفت: همه باید از این توافق صیانت کنند، زیرا رویکرد جدید سطحی از آگاهی را در بین مردم رقم زد که باید قدر دانست.
کد خبر: ۸۸۷۸۶۱۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، حل موضوعات بنیادی را یکی از نتایج توافق بر سر شورای ترکیبی در انتخابات شورای شهر آران و بیدگل برشمرد و عنوان کرد: در بین شهرهای ترکیبی که در کشور وجود دارد، به نظرم این نخستین باری است که چنین اتفاقی در قالب توافق شکل گرفته که برای وزارت کشور قابل الگوبرداری است.

سید جواد ساداتی نژاد، اعتماد اجتماعی را یکی از سرمایه های اجتماعی حاصل از این توافق دانست و تاکید کرد: این سرمایه اجتماعی در بالاترین سطح خود است و پس از سرمایه های اقتصادی و سرمایه های انسانی باید آن را قدر دانست.

وی از دو نفری که برای کناره گیری به نفع شکل گیری شورای ترکیبی اعلام آمادگی کرده اند تشکر کرد و گفت: همه باید از این توافق صیانت کنند، زیرا رویکرد جدید سطحی از آگاهی را در بین مردم رقم زد که باید حفظ شود.

نماینده مردم در مجلس دهم تشکیل شورای ترکیبی را مقدمه ای برای دستیابی به نمایندگی مستقل برای شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: برای نمایندگی مستقل یکپارچگی و وحدت شهر لازم بود که شورای شهر ترکیبی آن را حاصل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها