خبرهای داغ:
محمد گل زاده
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل:
میثم نمکی: طراحی یک جشنواره خوشنویسی با موضوعی متناسب با بوم و منطقه شهرستان می تواند بهانه ای برای گردهم آمدن اساتید بزرگ و تقدیری از پیشکسوتان این هنر باشد.
کد خبر: ۸۸۷۸۶۴۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در اولین نشست انجمن خوشنویسان آران و بیدگل که با حضور اساتید و اعضای شورای انجمن خوشنویسان برگزار شد اظهار کرد: هنر عطیه الهی و هنرمند حامل امانت الهی است.

میثم نمکی خوشنویسی را تاثیرگذارترین رشته هنری دانست و اضافه کرد: خوشنویسی یکی از رشته های گران بهایی است که توانسته با مخاطبین خود ارتباط مناسبی پیدا کند.

وی با بیان این که تقارن هفته فرهنگی و خوشنویسی فرصت ارزشمندی است که باید مغتنم شمرده شود تصریح کرد:هنرمندان شاخص خوشنویسی شهرستان باید با خلق آثار فاخر خود بتوانند با تشکیل نمایشگاه های جمعی و انفرادی در استان و مرکز، استعدادهای خود را به نمایش بگذارند.

نمکی از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان با انجمن خوشنویسی برای برپایی جشنواره موضوعی خوشنویسی خبر داد و افزود: طراحی جشنواره خوشنویسی با موضوعی متناسب با بوم و منطقه شهرستان می تواند بهانه ای برای گردهم آمدن اساتید بزرگ و تقدیری از پیشکسوتان این هنر باشد.

وی با ابراز امیدواری از این که این رویداد فرهنگی بتواند به یک جریان مستمر هنری در شهرستان تبدیل شود خاطرنشان کرد: غنیمت شمردن فرصت ها و ظرفیت هایی چون فراخوان ها و جشنواره ها و در اختیار گرفتن غرفه ای در نمایشگاه قرآن با هدف استفاده از هنرخوشنویسی و تذهیب برای نمایش هرچه بهتر قرآن و مفاهیم آن ضروری است.

ارسال نظرات