هماهنگی بیشتر سازمان بسیج رسانه استان البرز و ستاد کنگره ی شهدا به منظورافزایش سطح همکاری و تعامل ، دستیابی به اطلاعات شهدای رسانه و برگزاری مراسمات شهدا از اهداف برگزاری این جلسه بود.
کد خبر: ۸۸۷۸۶۷۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جلسه ی هماهنگی و هم نشینی سازمان بسیج رسانه و ستاد کنگره شهدای استان البرز برگزار شد.

جلسه ی هماهنگی و هم نشینی سازمان بسیج رسانه و ستاد کنگره شهدای استان البرز

هماهنگی بیشتر سازمان بسیج رسانه استان البرز و ستاد کنگره ی شهدا به منظورافزایش سطح همکاری و تعامل ، دستیابی به اطلاعات شهدای رسانه و برگزاری مراسمات شهدا از اهداف برگزاری این جلسه بود.

در این دیدار علی‌ دانش‌یار مسؤول ستاد کنگره شهدای استان البرزاظهارداشت: زنده نگه داشتن نام وخاطره شهیدان و تلاش در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ای است بدیهی که بر عهده همه آحاد جامعه به ویژه مسئولین است.

وی دوران دفاع مقدس را برجسته‌ترین صفحه تاریخ ایران اسلامی دانست و افزود: در دوران طلایی دفاع مقدس جوانان مسلمان با لبیک به فرمان ولایت در جنگی نابرابر حاضر شده و از دین و انقلاب و کشور خود دفاع کردند.

مسؤول ستاد کنگره شهدای استان البرز گفت: در شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال طراحی توطئه‌های مختلف علیه ایران و ملت ما هستند، تنها راه خنثی‌سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ولایت‌مداری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی است.

دانشیار با بیان اینکه اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در مجموعه استان البرز و دراقشار مختلف وظیفه اصلی این کنگره است، افزود: این امر به منظور ارائه هنرمندانه خاطرات به یاد مانده از شهدا و یادگاران دفاع مقدس به همه اقشار جامعه است.

مسؤول ستاد کنگره شهدای استان البرز خواستارهمکاری و تعامل بیشتر با سازمان بسیج رسانه استان در قالب امضای تفاهم نامه ای تاکید کرد و گفت: بهره گیری از ظرفیت سازمان بسیج رسانه برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای استان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای استان از اهداف این تفاهم‌نامه خواهد بود.

همچنین در این دیدار ابراهیم نوروزی فر مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به ایثار و فداکاری شهدای شاخص استان البرز در طول دوران دفاع مقدس به ویژه سرداران شهید استان، اظهارداشت: اگر رشادت، ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران در طول انقلاب و دفاع مقدس نبود، هیچ کدام از ما مسئولین در این جایگاه نبودیم و این امانتی است که این عزیزان به ما سپرده اند.

وی با بیان اینکه گذشت زمان و شرایط حاکم بر دنیای امروز، عظمت و ایثار شهدا را بیش از پیش نمایان و ملموس کرده است افزود: ما امروز مديون خانواده شهدا هستيم و نمي دانيم چطور اين بدهكاري به آنان را ادا كنيم تنها مي توانيم بگوييم آنها را فراموش نمي كنيم.
نوروزی فر بیان کرد: رسانه مهم ترین ابزار بشر کنونی برای القای مفاهیم مورد نظر است و غرب از ابزار رسانه برای ترویج اهداف و مقاصد دنیوی استفاده می کند و ما نیز باید بتوانیم فرهنگ غنی خود و ارزش های بلند دین و کشور خود را در قالب جدیدترین متد روز به دنیا عرضه کنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز به تلاش وهمت مضاعف بسیج رسانه برای کمک به برای برگزاری باشکوه کنگره شهدا تاکید کرد وگفت: باید با استفاده از جدیدترین تکنیک ها تلاش کنیم تا مخاطب حال حاضر را در فضای آن دوران قرار داده تا واقعیات زمان جنگ را ملموس و عینی حس کنند.

وی عنوان کرد: با استفاده ازظرفیت‌های بسیج رسانه برای جریان‌سازی رسانه‌ای در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای عزیز و ستاد کنگره تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

در ادامه نیز مسئولین کمیته های مختلف ستاد کنگره شهدا هرکدام به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و در مورد موضوعات مختلف بحث و تصمیم‌گیری لازم را انجام دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها