مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت : ترویج فرهنگ دینی را یک تکلیف است واین امر با جهاد فرهنگی تحقق می یابد که ناگزیر باید از قرآن ناطق(ولایت) و قرآن صامت بهره گرفت.
کد خبر: ۸۸۷۸۶۹۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت الاسلام علاء دولتشاهی درمراسم اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان درناحیه بروجرد با اشاره به جهاد فرهنگی ، اظهار داشت:مهمترین فلسفه روزه ماه مبارک رمضان را رسیدن به مقام اخلاص، حکمت، معرفت و مقام یقین دانست.

وی افزود: اهمیت فرهنگ از منظر قرآن تا اندازه ای است که خداوند به ابزار فرهنگی قسم یاد می کند ،خیانت کنندگان به فرهنگ دینی را ظالم ترین ستکاران می داند همچنین کیفر این خیانت کنندگان را مضاعف بیان نموده و انحراف فرهنگی را ریشه فتنه های اجتماعی و سیاسی می داند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ترویج فرهنگ دینی را یک تکلیف الهی دانست و عنوان کرد: این امر با جهاد فرهنگی تحقق می یابد که ناگزیر باید از قرآن ناطق(ولایت) و قرآن صامت بهره گرفت.

در پایان تعداد 20 نفر از کارکنان برگزیده در برنامه های ماه مبارک رمضان تجلیل به عمل آمد.

قابل ذکر است که در ماه مبارک رمضان تعداد 4 جلسه محفل انس با قرآن ، 11 جلسه تفسیر آیات امر به معروف و نهی از منکر ، 7 جلسه اخلاق ، یک جلسه کلاس حفظ قرآن و 11 جلسه آموزش احکام و روانخوانی برای کارکنان و سربازان وظیفه برگزار گردید.

انتهای خبر /Z

ارسال نظرات