خبرهای داغ:
با قرائت دعای وداع؛

برنامه های ماه رمضان سپاه میانه، پایان یافت

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در این آیین با بیان اینکه ما چه خدایی باشیم و چه نافرمانی کنیم، روزهای عمرمان همچون روزهای ماه رمضان طی خواهد شد، بر مراقبت از اعمال و رفتار توصیه کرد.
کد خبر: ۸۸۷۸۷۴۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد گفت: تلاش کنیم خود را در حال و هوای ماه رمضان حفظ کنیم تا از افتادن در قهقرا در امان باشیم.

ویبا اشاره بر اهمیت و فضایل نماز اول وقت و استمرار انس و تلاوت قرآن، نظم و انظباط را از ثمرات ماه رمضان دانست و بر حفظ آن تاکید کرد.

حجت الاسلام امیرنژاد وحدت و اتحاد جامعه و تقویت یکدلی را نیاز امروز جامعه عنوان و بیان کرد: با حفظ وحدت و ولایت مداری، همه تلاش های دشمن برای نابود سازی اسلام و انقلاب، بی ثمر شده و همچون سدی محکم، دشمن را زمین گیر خواهد کرد.

حجت الاسلام امیرنژاد، موشک باران مقر اصلی داعش در سوریه توسط نیروهای سپاه را هشداری جدی و سیلی محکمی بر پیکره استکبار دانست و اظهار کرد: این قدرت نمایی، نمایانگر آمادگی کامل نیروهای ولایی کشور برای پاسخگویی به زیاده گویی دشمن است.

وی با اشاره به راهپیمایی باشکوه مردمی روز قدس که در کمال امنیت برگزار شد، این حضور را نشانی از پشتیبانی قوی مردم از نظام و ولایت و اعلام انزجار از استکبار جهانی دانست و افزود: این حضور مقتدرانه، مشتی محکم بر پیکره استکبار بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها