ابوالفضل سلیمانی گفت: با گسترش فرهنگ بی‌حجابی در جامعه متأسفانه بی‌حجابی به‌عنوان یک ارزش تلقی شده و این زنگ خطری برای اسلام است و مسئولان باید مواظب باشند که منکر به معروف و معروف به منکر تبدیل نشود.
کد خبر: ۸۸۷۸۷۵۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ابوالفضل سلیمانی فرمانده پایگاه امام حسين (ع) شهرستان اشتهارد اظهار داشت: یکی از ویژگی های هویت اسلامی و انقلابی جامعه رعایت حجاب و عفاف است لذا باید بر نهادینه و برجسته کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تاکید ویژه باید کرد.

وی در ادامه بیان داشت: با گسترش فرهنگ بی‌حجابی در جامعه متأسفانه بی‌حجابی به‌عنوان یک ارزش تلقی شده و این زنگ خطری برای اسلام است و مسئولان باید مواظب باشند که منکر به معروف و معروف به منکر تبدیل نشود.

ابوالفضل سلیمانی خاطر نشان کرد: این طرح با محوریت دغده دین و حجاب و ترویج سیره ی حضرت زهرا(س)، طی نشست هایی به همت پایگاه بسیج برگزار و با استقبال و آمادگی صنف بازاریان جهت اجرای طرح تکریم حجاب و عفاف همراه شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای سومین سال متوالی است که در اشتهارد اجرا می شود، تصریح کرد: تابلوهایی هم با مضمون حجاب اسلامی بر روی درب مغازه ها نصب شد که نماد کاسب امین و پایبند به ارزش های اسلامی در سطح شهرستان بوده و همچنین سعی شد صنوفی که بیشتر با بانوان سر و کار دارند شناسایی شوند.

فرمانده پایگاه امام حسين (ع) شهرستان با بیان اینکه طرح ترویج عفاف و حجاب با استقبال خوب مردم اشتهارد مواجه شد، عنوان کرد: تابلو ترویج عفاف و حجاب در مکان هایی که نصب باشد به وضوح مشخص می کند که مغازه دار در امر حجاب و عفاف پای کار ایستاده است.


منبع: تات خبر


ارسال نظرات
پر بیننده ها