خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

با تلاش از فضائل کسب شده در ماه رمضان صیانت کنیم

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: بندگان با یک ماه روزه‌داری قطعا به فضایل بسیاری دست یافته‌اند و عید فطر فرصتی مناسب برای جشن گرفتن به ثمر نشستن این زحمات و دستیابی به موفقیت‌ها است.
کد خبر: ۸۸۷۸۷۷۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: عید فطر یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان جهان و عید بندگی خداوند است.

وی تصریح کرد: پس از یک ماه روزه‌داری و بندگی الهی و هم‌چنین بستن روح در سایه زلال رمضان اکنون بندگان درصدد استفاده و نگهداری از آن هستند.

این مسئول رمضان را فرصتی استثنائی برای بنده‌ها دانست و تبیین کرد: رمضان فرصتی مناسب بود که خداوند در اختیار بندگان قرار داد تا برای تقویت اراده، تقویت ایمان، افزایش حس نیکوکاری و نوع‌دوستی و کمک به هم‌نوع تلاش کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین ادامه داد: رمضان فرصتی مناسب بود تا فاصله خود با خدا را کم کنیم و با دوری جستن از شیطان به خداوند نزدیک‌تر شویم.

حجت‌الاسلام معبودی مطرح کرد: بندگان با یک ماه روزه‌داری قطعا به فضایل بسیاری دست یافته‌اند و عید فطر فرصتی مناسب برای جشن گرفتن به ثمر نشستن این زحمات و دستیابی به موفقیت‌ها است.

وی به دشواری مراقبت و نگهداری از فضائل کسب شده از ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با تمام شدن ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید سعید فطر ما باید تلاشمان را مضاعف کرده و برای نگهداری از این فضائل تلاش کنیم.

این مسئول با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) تشریح کرد: در ماه رمضان درهای رحمت الهی باز و شیطان در غل و زنجیر بود لذا راحت‌تر می‌توانستینم بندگی خداوند را به جای آوریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تشریح کرد: ما باید از صفای باطن و نورانیتی که در درونمان ایجاد شده مراقبت کنیم و اجازه ندهیم که شیطان این سرمایه‌ها را از ما بگیرد.

حجت‌الاسلام معبودی در خاتمه متذکر شد: برای باقی ماندن این فضائل تا رمضان سال آینده باید ارتباط خود را با مجالس اهل‌بیت، مساجد و قرآن قطع نکنیم و مرتبا خود را در منظر تابش فیوضات الهی قرار داذه و همواره اعمال خود را مورد مراقبه و محاسبه قرار دهیم.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار