بیانیه جامعه صنعتگران،معدنکاران و بازرگانان استان زنجان به مناسبت روز جهانی قدس:

امروز رویای تشکیل "خاورمیانه بزرگ" و "اسرائیل از نیل تا فرات" رنگ باخته است

امروز رویای تشکیل "خاورمیانه بزرگ" و "اسرائیل از نیل تا فرات" رنگ باخته است و تنها راهبرد موفق در حل مسأله اول جهان اسلام تمکین و تحقق راهبرد فلسطین از بحر تا نهر"، بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود و برگزاری یک رفراندوم فراگیر و آزاد در تعیین سرنوشت کشور با اراده خود آنان است.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۱۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه جامعه صنعتگران،معدنکاران و بازرگانان استان زنجان به مناسبت روز جهانی قدس آمده است:

ابتکار راهبردی، تاریخ‌ساز و دوراندیشانه حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان "روز جهانی قدس" با گذشت 37 سال، آثار و برکات خود را در عرصه استکبارستیزی و ظرفیت‌سازی برای استیفای حقوق فلسطین مظلوم بیش از پیش آشکار ساخته است.

به‌رغم توطئه‌چینی‌ها و سناریوپردازی‌های شیطانی گوناگون نظام سلطه و صهیونیسم در مهار پیامدهای روز جهانی قدس؛ به فضل الهی هر سال شاهد گسترش ابعاد و زوایای تأثیر رستاخیز جهانی امت اسلام در حمایت از فلسطین و آران قدس شریف و برائت از رژیم غاصب و جلاد صهیونیستی پلید و ضد بشری آن هستیم.

در شرایطی که مدعیان حقوق بشر و دموکراسی و آزادی ملت‌ها و حفظ تمامیت کشورها، بیش از هر مقطع تاریخی دیگر با نهادسازی‌های به اصطلاح حقوق بشری، نقاب فریب و نیرنگ بر خود کشیده‌اند، مردم مظلوم فلسطین همچنان زیر چرخ سیاست‌های دوگانه و دروغین قدرت‌های مستکبر و "امپراتوری حامی اشغالگری" متحمل ظلم، ستم، خیانت و ترور و تجاوز به سرزمین خویش است.

امروز رویای تشکیل "خاورمیانه بزرگ" و "اسرائیل از نیل تا فرات" رنگ باخته است و تنها راهبرد موفق در حل مسأله اول جهان اسلام تمکین و تحقق راهبرد |فلسطین از بحر تا نهر"، بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود و برگزاری یک رفراندوم فراگیر و آزاد در تعیین سرنوشت کشور با اراده خود آنان است.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان کلیه تلاشگران عرصه صنعت و معدن و نیز اصناف ، بازاریان و تجار و کارکنان ارزشی و ولایت مدار سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان زنجان همگام با آحاد مردم شریف و روزه دار، یکبار دیگر فریاد عدالت خواهی خود را برای احقاق حقوق مظلومان فلسطین و حمایت قاطع از جبهه مقاومت و دیگر مردم تحت ستم منطقه سر خواهند داد و اثبات خواهند کرد که همچنان پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی خود و یار و یاور مظلومینی هستند که راه قیام را برگزیده و بر ستمگران می‌شورند.

همچنین از مردم فهیم، آگاه و ولایت مدار استان دعوت میگردد تا با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین را هرگز فراموش نخواهند کرد.

جهان اسلام در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نشان خواهند داد که نابودی "دشمن مشترک" یعنی رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی همچنان اولویت اول امت اسلامی است و هر گونه تلاش و طراحی از جمله "سازش" و "عادی‌سازی روابط با اسرائیل" غاصل و کودک‌کش محکوم و یک گناه بزرگ و خطای تاریخی به شمار رفته و با حمایت از رزمندگان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان و دیگر بلاد اسلامی عزم و اراده خود را در تسریع تحقق پیش‌بینی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز در محو غده سرطانی اسرائیل از منطقه تا 25 سال دیگر نشان خواهند داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار