صداوسیمای مرکز زنجان همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر ویژه برنامه های متنوعی را تدارک دیده است .
کد خبر: ۸۸۷۸۸۱۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در این راستا معاونت سیما ویژه برنامه "عیدانه" را به تهیه کنندگی اکبر مهرانپوردر ۲ قسمت 7۰ دقیقه ای آماده برنامه ریزی کرده است که در ایام عید فطر یعنی روزهای دوشنبه و سه شنبه 5 و 6 تیرماه از ساعت 21 به صورت زنده به روی آنتن خواهد برد .

این ویژه برنامه که با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مخاطبان درتعطیلات عید فطر پخش خواهد شد شامل آیتم های متنوعی از جمله اجرای زنده سرود و موسیقی در محل استودیو، پخش گزارشها و دلگویه های مردمی ،حضور میهمانان از اقشار مخدلف در برنامه ، پخش وله های شاد ، بیان آداب ورسوم مردم زنجان در عید فطر و ..... می باشد .

همچنین معاونت سیما امسال برای اولین بار نماز عيد فطر به امامت حضرت حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان را به صورت زنده پخش خواهد کرد .

معاونت صدا نیز ويژه برنامه راديويي با عنوان « بایراملیق» را برای ایام عید مهیا کرده است که در ایام عید فطر از ساعت 17/45 تا 19 به مدت 75 دقیقه لحظات شاد و با نشاطی را برای مخاطبان فراهم خواهد شد.

نمايش طنز ، گزارش نماز عيد فطر، گزارش از شهرستان هاي استان درباره آداب و رسوم عيد فطر، حضور مهمانان مختلف در برنامه، پخش سرودهای شاد و مفرح از آیتم هاي متنوع اين برنامه است. غلامرضا مهدیون تهيه كنندگي اين برنامه را برعهده دارد .

ویژه برنامه دیگر رادیو زنجان«عید بندگی » می باشد که در دو روز ایام عید از ساعت 8 تا 9 صبح پخش خواهد شد . در این برنامه کارشناسان به موضوع حفظ ارزش های اخلاقی ماه مبارک رمضان در طول سال خواهند پرداخت.تهیه کننده این برنامه میثم نبی می باشد .

ارسال نظرات