همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، مراسم وداع با ماه مبارک رمضان و اختتامیه برنامه های عقیدتی سیاسی در نمازخانه سپاه ناحیه سامان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۲۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این برنامه ابتدا مراسم برنامه جزء خوانی قرآن اجرا و بعد از آن دعای وداع با ماه مبارک رمضان با حضور کارکنان سپاه ناحیه سامان قرائت شد.

حجت الاسلام عباس رضی در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از حضور کلیه نیروها در برنامه های عقیدتی اجرا شده در ماه مبارک رمضان گفت: شروع ماه مبارک رمضان، در حقيقت عيد بزرگی برای مسلمانان است و جا دارد که مؤمنين، ورود اين ماه را به هم تبريک بگويند و يکديگر را به استفاده هر چه بيشتر از اين ماه توصيه کنند، چون ماه ضيافت الهی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سامان افزود: در اين ماه فقط مؤمنين و کسانی که اهل ورود در اين ضيافت هستند، بر سر سفره پروردگار منّان و کريم می‌نشينند. اين، غير از سفره عام کرم الهی است که همه انسان‌ها، بلکه همه موجودات عالم از آن بهره‌مندند؛ اين سفره خواص و ضيافت خاصان پروردگار است.

وی، ادامه داد: در روايت داريم که درهای آسمان در ماه رمضان گشوده است؛ يعنی رابطه قلبی انسان با خدا در اين ماه آسان‌تر است.

رضی، خاطرنشان کرد: در روايت داريم که درهای بهشت در ماه رمضان گشوده است؛ يعنی به برکت روزه و توجه و خشوعی که لازمه روزه است، فرصت و توفيق کار نيک برای انسان وجود دارد؛ البته فرصت به معنای تحقق آنچه انسان از آن فرصت جستجو می‌کند، نيست؛ اراده و دنبال‌گيری و خواست و حرکت ما را لازم دارد. در هر حال اين فرصت وجود دارد و ما می‌توانيم از آن بهره ببريم و استفاده کنيم.

در بخش دیگری از این مراسم، محسن مقصودی، مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه سامان نیز ضمن تقدیر از کلیه کارکنان جهت حضور مستمر در کلاس های قرآن و اخلاق و ارائه گزارشی از برنامه های اجرا شده، برگزیدگان برنامه های ماه ضیافت الهی را معرفی کرد.

گفتنی است: تجلیل از نفرات برتر قرآنی ماه مبارک رمضان پایان بخش این مراسم در سپاه ناحیه شهرستان سامان بود.

ارسال نظرات