در مقابل گرایش به تجمل‌گرایی و هزینه‌های سرسام‌آور برای آغاز زندگی‌، توجه به سادگی از اصول سبک زندگی ایرانی اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۳۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان خرم‌دره در مراسم تجلیل از فعالان و خادمین قرآنی در مقابل گرایش به تجمل‌گرایی و هزینه‌های سرسام‌آور برای آغاز زندگی‌، توجه به سادگی از اصول سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید‌علی حسینی گفت: تشکیل خانواده مهمترین تأثیرات را در ثبات و تحکیم بنیاد خانواده دارد و ازدواج گام نخست است و ترویج راهکارهای ازدواج آسان وروشن‌بینانه سبب تحکیم و تعالی خانواده می‌شود.

امام جمعه شهرستان خرم‌دره افزود: در مقابل گرایش به تجمل‌گرایی و هزینه‌های سرسام‌آور برای آغاز زندگی‌، توجه به سادگی از اصول سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

وی در ادامه اظهار داشت: در راستای تقویت عوامل تأثیر‌گذار و مؤثر در ایجاد محیط سالم برای خانواده‌ها، بدون تردید زن دارای نقش اساسی در خانواده است و بانوان می‌توانند ترویج‌دهنده سبک زندگی ایرانی اسلامی باشند.

در ادامه مراسم سیده شهلا قمی، مسئول انجمن قرآن و نهج‌البلاغه به ارائه آمار کلاس‌ها و فعالیت انجمن پرداخت و بیان کرد: مراسم‌های ماه مبارک رمضان با استقبال بی‌نظیر مردم روزه‌دار و قرآنی شهرمواجه شد و افراد بسیاری به عنوان خادمین قرآنی فعال هستند و مربیان قرآنی بدون هیچ چشم‌داشتی به آموزش‌در زمینه روخوانی و روانخوانی قرآن کریم پرداخته‌اند.

سیده شهلا قمی در ادامه به فعالیت‌های انجمن در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی، محفل انس با قرآن، ختم قرآن، عصر شعر رمضان از دیگر فعالیت‌های انجمن است.

گفتنی است به مناسبت ماه مبارک رمضان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره از فعالان و خادمین قرآنی با حضور امام جمعه شهرستان در محل حسینیه مینو از ٤٠ نفر تجلیل به‌عمل آورد.

لازم به ذکر است، در پایان از بانوان قرآنی با اهداء جوایز و لوح تقدیر تجلیل به‌عمل آمد.

ارسال نظرات