ضیافت افطاری کارکنان وظیفه سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) با حضور سردار محمد اکبری و دیگر مسئولین سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۳۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این ضیافت با اشاره به حمله موشکی سپاه به مرکز فرماندهی داعش گفت: با این کاری که سپاه انجام داد، دوستداران نظام جمهوری اسلامی خشنود و دلهره و ترس بردل دشمنان داخلی و خارجی نشست.

سردار علی محمد اکبری، بیان کرد: می دانم که حرف دل شما سربازان این است که بعد از خدمت سربازی دغدغه های زیادی دارید از جمله؛ بحث اشتغال و اینکه می بینید مقام معظم رهبری شعارهای سال را در این سال های متمادی با محوریت اقتصاد مقاومتی معرفی می کنند به خاطر این است که دولتها کارنامه قابل قبولی در رابطه با اشتغال نداشته اند.

سردار اکبری افزود: متاسفانه در حال حاضر وضعیت بیکاری جوانان در سطح کشور زیاد است و این مشکل در استان ما که دومین رتبه بیکاری را در سطح کشور داریم بیشتر به چشم می خورد.

سردار اکبری بیان کرد: درست است که بیکاری در کشور و استان زیاد است؛ اما نباید نا امید شد؛ چرا که با وجود جوانان با نشاط و ریسک پذیر می توان براین معضل فائق آمد.

این مراسم با تجلیل از سربازان برتر برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و ضیافت افطار سربازان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حسینیه آیت الله بهاءالدینی پایان یافت.

ارسال نظرات