خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی- سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

همه ما باید در بحث ترویج انقلاب اسلامی و اسلام ناب تلاش کنیم

مسئول عقیدتی- سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: همه ما باید در بحث ترویج انقلاب اسلامی و اسلام ناب تلاش کنیم به نحوی که اگر شبهه‌ای یا مسئله‌ای برای جوانی پیش آمد هرچه سریعتر به جواب صحیح برسد.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۵۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

محمد بهرامی مسئول عقیدتی- سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در موضوع آتش به اختیاری در حوزه مسائل فرهنگی اظهار کرد: یکی از عمده دلایلی که رهبر موضوع آتش به اختیاری را در حیطه مسائل فرهنگی مطرح نمودند آن است که مسئولین فرهنگی وظایف خود را در این حیطه به نحو احسنت انجام نداده‌اند.

وی ادامه داد: آماده بودن همه آحاد جامعه و به‌ویژه قشر جوان در خصوص مسائل فرهنگی و هم‌چنین ارتقای امورات فرهنگی یکی دیگر از دلایل مطرح شدن موضوی آتش به اختیاری در مسائل فرهنگی توسط رهبر معظم انقلاب است.

این مسئول با اشاره به حمله و هجمه‌های دشمن از راه مسائل فرهنگی تشریح کرد: دشمن با هجمه‌های مختلفی همچون نفوذ در مسائل فرهنگی و فضای مجازی درصدد ضربه زدن به کشور است لذا میطلبد که فعالیت‌های فرهنگی همه آحاد جامعه چندین برابر شود.

مسئول عقیدتی- سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اضافه کرد: همه ما باید در بحث ترویج انقلاب اسلامی و اسلام ناب تلاش کنیم به نحوی که اگر شبهه‌ای یا مسئله‌ای برای جوانی پیش آمد هرچه سریعتر به جواب صحیح برسد.

بهرامی مطرح کرد: باید نسبت به آمادگی همه آحاد جامعه و به ویژه دانشجویان، اساتید، نخبگان و مسئولین فرهنگی در مباحث فرهنگی حساس بود و در این زمینه تلاش کرد.

وی توضیح داد: افراد و مسئولین باید در درجه اول آگاهی خود را نسبت به مسائل فرهنگی و وضعیت روز جامعه ارتقا دهند و کاملا با چالش‌های فرهنگی موجود در جامعه آشنا باشند.

این مسئول حرکت در مسیر نیازمندی‌های جامعه را از دیگر وظایف مردم و مسئولین در زمینه مسائل فرهنگی عنوان کرد و گفت: پس از کسب آگاهی‌ها و اطلاعات لازم مردم و مسئولین ذیربط باید برای حرکت جامعه در مسیر درست تلاش نمایند.

مسئول عقیدتی- سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که ترویج فرهنگ قرآن و آمیزه‌های اهل بیت(ع) در راس همه امور فرهنگی قرار دارد و دیگر مسائل نیز می‌بایست منطبق بر آن باشد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار