خبرهای داغ:
مراسم شکوهمند راهپیمایی روز قدس در راستای لبیک به فرمان امام راحل درمرداد ماه سال۱۳۵۸وطبق فرمایشات رهبر انقلاب در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب جنایتکار صهیونیست اسراییل همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدارخواهر وبرادر دربخش شهرزهره وروستاهای امامزاده عبدالله(ع)،مالکی و دهملا در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با فریاد های مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل غاصب حضوری فعال داشتند.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۶۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان پیش از ظهر جمعه مراسم باشکوه راهپیمایی روز قدس با حضور مردم وروحانیون ،مسؤولان روستایی وبسیحیان پایگاههای مقاومت خواهر وبرادر وخانواده های معظم شهدا دربخش شهرزهره و روستاهای امامزاده عبدالله(ع)،مالکی ودهملا برگزارشد.


دراین مراسم حضور نوجوانان وجوانان در کنار بزرگ ترها نمای خاصی به راهپیمایی روز قدس داده بود که با فریادهای بلند ومشت های گره کرده اعلام انزجار از آمریکا وسراییل غاصب سر می دادند.


درادامه گزارش خبری :اهالی  شهرزهره درمسیراین بخش راهپیمایی نمودند و همچنین  مردم روستاهای امامزاده عبدالله (ع)ومالکی با پرچم های فلسطین و جمهوری اسلامی ایران از مسیر روستای مالکی تا بارگاه مطهر امامزاده عبدالله(ع) حضوری بیش از ۳۰۰نفری از خواهر وبرادر بودند.


مردم روستای دهملا با عظمی راسخ وبا فریادهای لبیک یا خامنه ای اعلام آمادگی از مردم مظلوم فلسطین داشتند.

در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس در روستاهای امامزاده عبدالله (ع)ومالکی و دهملا قطعنامه ۹بندی قراعت شد و پس از آن در مراسم نماز جمعه شرکتی نمودند.

خبرنگار هندیجان شعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها