خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت:آخر جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان تاریخی و آگاهانه امام راحل به روز جهانی قدس درسال ۱۳۵۸ نامگذاری شده که مردم مظلوم مسلمان فلسطین مورد هجمه تهاجمات ناجوانمردانه اسراییل غاصب قرار گرفته این غده سرطانی که سالیان سال هست بر مردم بی دفاع فلسطین ظلم می کند که با فتنه انگیزی خاک این کشور را به اشغال خود درآورده است به همین منظور مردم ولایتمدار هندیجان در هوای گرم وبا زبان روزه یکصدا درمراسم راهپیمایی بعد از نماز جمعه حضور باشکوه داشتند و با مشت های گره کرده با صدای بلند مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل غاصب سر دادند واز مردم فلسطین رنج کشیده حمایت نمودند.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۶۲
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درهندیجان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بعداز نماز جمعه هندیجان باحضور مردم ولایتمدار ومسؤولان محلی و نیروهای سپاه وبسیج ونیروی انتظامی از درب مسجد جامع تا میدان امام حسین(ع)وبلعکس با شعارهای مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسراییل غاصب ومرگ بر آل سعود جنایتکار وبا ذکر ۹بند از قطعنامه روز قدس برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین احمد ساری اصل دراین راهپیمایی روز قدس اظهار کرد:سرزمین قدس ۳۶مسجد مهم دارد که خودقدس محل ورود پیامبران واولیاء خداوند است که همیشه مورد توجه بوده است واولین قبله مسلمانان است .

وی افزود:روز قدس روز استکبار ستیزی وروز مبارزه حق برعلیه کفر است واین روز در حمایت از مردم مظلوم وستم کشیده فلسطین به فرمان بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره)درجهان نامگذاری نمودند.


وی بابیان بیداری تمام ملت های آزادی خواه گفت:ملت های آزادی خواه جهان دراین روز مهم اعلام انزجار می کنند از رژیم غاصب صهیونیست و از مردم بی گناه ومظلوم فلسطین پشتیبانی وحمایت می کنند.

ساری اصل امام جمعه هندیجان عنوان کرد:از تلاش های صادقانه نیروهای سپاه پاسداران ،بسیج ونیروی انتظامی ونیروهای امنیتی در برقراری امنیت در مبارزه با تروریست های داعشی که از عوامل رژیم صهیونیستی وآمریکا با پشتبیانی آل سعود هستندتشکر می شود.

وی بااشاره از پیگیرهای قوه قضاییه در برخورد با خلافکاران بیان کرد:جادارد پیشاپیش هفته قوه قضاییه را بر قضات و کارکنان وهمچنین رییس دادگستری و دادستان هندیجان تبریک گفته می شود و از حضور خالصانه در صحنه در برخورد با خلافکاران از جمله در کشفیات مشروبات درشهرستان تقدیر وتشکر می شود.

خبرنگار هندیجان شعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها