فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان نور:

جامعه اسلامی مستلزم ایجاد زیر ساخت فرهنگی است

جامعه ما اسلامی است و معتقدیم نباید معروفات را هر روز تذکر داد اما زیرساخت‌های لازم باید برای امور فرهنگی و تبلیغی فراهم شود.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۷۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین  محمودی در جلسه فوق‌العاده ساماندهی دریا(طرح سالم‌سازی دریا) در آستانه تعطیلات عید سعید فطر، با تأکید بر اهمیت مسایل فرهنگی در سواحل اظهار کرد: جامعه ما اسلامی است و معتقدیم نباید معروفات را هر روز تذکر داد اما زیرساخت‌های لازم باید برای امور فرهنگی و تبلیغی فراهم شود.

وی افزود: طرح ساحل سالم امسال با تغییرات و فراگیرتر در ساحل اجرا می‌شود، برای این منظور تیم‌های مختلفی را تعیین و معرفی شدند که با نصب سیستم صوتی از فردا اجرا می‌شود.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان نور با اشاره به برپایی ایستگاه دائمی امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: این ایستگاه در واقع ایستگاه فرهنگی است و حضور همه دغدغه‌مندان دین را می‌طلبد تا شاهد احیای امر به معروف در جامعه باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان نور نیز در این جلسه بر بکارگیری نیروهای انتظام در طرح‌ها و سواحل تأکید و اظهار کرد: با همکاری شهرداری‌ها تابلو و بنرهای هشداری، اخطاری و فرهنگی به منظور رعایت شئونات اسلامی، کاهش سرقت و غرقی در سطح ساحل نصب شد.

علی اوسط گرجی‌پور بر پیشگیری از جرائم تأکید کرد و افزود: همه اقدامات نیروی انتظامی و فرهنگی بحث پیشگیری است که با بکارگیری نیروی‌های انتظام امنیت مردم حفظ و از وقوع جرائم از جمله سرقت خودرو و وسایل مردم و... جلوگیری می‌شود.

وی گفت: 36 نیروی کمکی از استان نیز در بحث ساحل و جنگل به شهرستان نور اعزام و بکارگیری شدند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نور نیز در این جلسه از اعلام نرخ خدمات از جمله ورودی طرح‌ها، اجاره آلاچیق، جت اسکی و سایر خدمات خبر داد و افزود: با هماهنگی دادستانی بیشتر خانه‌های مسافر ساماندهی و بقیه هم در حال ساماندهی است.

علی سالاریان اظهار کرد: در صورت توافق مکان برگزاری نمایشگاه با شهرداری‌ها آماده برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهرستان هستیم.

وی گفت: بیش از 100 واحد مسکونی اجاره‌ای در سطح شهرستان شناسایی شد اما در بحث نرخ اجاره این واحدها تا کنون نرخ مصوبی از سوی مراجع استانی اعلام نشد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نور نیز در این جلسه از 21 مورد غریق نجات یافته از مرگ از ابتدای خرداد تا پایان خرداد سال جاری خبر داد و افزود: با این افراد پس از بهبودی تماس گرفته می‌شود و به عضویت داوطلبانه جمعیت هلال احمر در می‌آیند.

محمد ایلانی خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری ما اقدامات پیشگیرانه از ورود افراد به دریا در مناطق پر خطر است و در این مدت 62 مورد اقدامات فوریت‌های پیش بیمارستانی  نیز انجام شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار