هم اکنون پیشرفت فیزیکی سازه های 24 طرح عمرانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران به 80 درصد رسیده است و برای اتمام و افتتاح این طرح ها به 20میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۷۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اخذ و ساماندهی بیش از 4 هزار ساعت مصاحبه با پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس در سطح استان، گفت: حدود 80 هزار سند دفاع مقدس نیز جمع‌آوری، ساماندهی و وارد نرم‌افزار مأوا شد.

سردار عبدالله ملکی با بیان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در زمینی به مساحت 60 هکتار در حاشیه رودخانه تجن ساری در حال ساخت است که 24 هکتار آن خشکی و بقیه در بستر رودخانه قرار دارد، گفت: هم اکنون پیشرفت فیزیکی سازه های 24 طرح عمرانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران به 80 درصد رسیده است و برای اتمام و افتتاح این طرح ها به 20میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: ایجاد راه دسترسی، شبکه گذاری برق، پل سازی و دیوار چینی روی رودخانه تجن و تکمیل و تجهیز مراکز فرهنگی از طرح‌های در دست اجرای این مرکز است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اضافه کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران با توجه به برنامه های نمایشی و محتوایی که دارد، می تواند به بهترین مکان گردشگری کشور تبدیل شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها