استاندار مازندران:

خدمت به مردم و همکاری با بسیج سازندگی بهترین راه مبارزه با آمریکاست

ربیع فلاح جلودار در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی مازندران در سپاه کربلای مازندران اظهار داشت: بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم و سازندگی است.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۷۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ربیع فلاح جلودار در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی مازندران در سپاه کربلای مازندران اظهار داشت: بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم و سازندگی است.

وی از حضور پر شور مردم مازندران در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد و افزود: مردم هوشمند ایران باردیگر ضمن خلق حماسه ای شکوهمند با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید پیمان کرده و دفاع از مظلوم و مبارزه را با ظالم را فریاد زدند.

استاندار مازندران، برگزاری اردوهای جهادی را در رفع محرومیت‌ها و خدمت به مردم محروم موجب افتخار دانست و افزود: تا زمانی‌که مردم مشکل و مطالبه دارند همه ما بدهکار بوده و امروز کار بسیج سازندگی در راستای برقراری عدالت اجتماعی و توسعه و آبادانی مناطق محروم درخور تقدیر است.

فلاح تاکید کرد: اردوهای جهادی اقدام و عمل بسیج سازندگی در مناطق محروم بوده و همه دستگاه‌ها برای تحقق این امر مساعدت کنند.

وی ادامه داد  رسیدگی به محرومان و محرومیت‌زدایی از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی و اردوهای جهادی مظهر حرکت جهادی برای سازندگی و محرومیت‌زدایی است.

فلاح، ترویج فرهنگ کار و تلاش برای سازندگی و عمرانی کشور را یک اقدام انقلابی و جهادی دانست و گفت: خودسازی و سازندگی دو دستاورد مهم اردوهای جهادی است.

وی تصریح کرد: امروز سازندگی و رفع محرومیت‌ها بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی است.

سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در مورد اهداف اردوهای جهادی و برنامه‌های تابستان 96 بسیج سازندگی گزارشی کوتاه ارائه داد.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی بسیج سازندگی حرکتی مقدس است، افزود: حمایت دولت از طرح‌های محرومیت زدایی باید افزایش یابد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار