دادستان شهرستان تویسرکان خبر داد
دادستان شهرستان تویسرکان از کشف 140 کیلوگرم مواد مخدر در سال 95 و در سه ماهه اول سال جاری در سطح شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۸۲
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کشف 140 کیلوگرم مواد مخدر در تویسرکان
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، یونس طرهانی در نشست صمیمی با کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش جنایتکار در سوریه باعث شادی دل مومنان و وفاداران به نظام و انقلاب شد.

وی افزود: تولید امنیت توسط نیروهای نظامی و به خصوص سپاه مایه مباهات نظام اسلامی و مورد عنایت حضرت حق و شایسته تقدیر است.

دادستان شهرستان تویسرکان ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی یک نظام ایدئولوژیک است و اینکه ما می‌گوییم می‌خواهیم انقلاب را به دنیا صادر کنیم به معنی اندیشیدن به همه مستضعفان دنیا و پایه‌ریزی نظام اسلامی در سراسر گیتی است.

وی با اشاره به سخنان حضرت علی(ع) در خصوص حقوق مردم در برابر حکومت اسلامی افزود: ایشان می‌فرمایند «حکومت ملک مردم و امانت در دست حاکمان است».

طرهانی عنوان کرد: یکی از گناهان کبیره از دید تعالیم شرع مبین خیانت در امانت است و بهره‌برداری شخصی از امانتی که به دست و اختیار ما سپرده شده مورد غضب خداوند متعال است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده دستگاه قضایی در سطح شهرستان تویسرکان گفت: بر اساس فرمایشات بزرگان به خصوص مقام معظم رهبری یکی از اقدامات حبس‌زدایی و کاهش آمار حبس شدگان در سطح شهرستان است.

دادستان شهرستان تویسرکان ادامه داد: پیگیری مشکلات زندانیان و بررسی حل معضلات زندانیان و کاهش آمار زندانیان در سطح شهرستان و مبارزه با مواد مخدر و بررسی ریشه‌ای حل معضلات اعتیاد به مواد مخدر از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به کشف 140 کیلو مواد مخدر در سال 95 و در سه ماهه اول سال جاری در سطح شهرستان تویسرکان گفت: دستگیری افرادی در پخش و توزیع مواد مخدر در سطح تویسرکان و عقد تفاهمنامه با انجمن «ان ای» برای شناسایی معتادین و تشکیل پرونده و معرفی این افراد به این انجمن به منظور کاهش معتادین جامعه نیز از دیگر فعالیت‌های اجرایی است.

طرهانی با تأکید بر احیای حقوق عامه در سطح ادارات و نهادهای دولتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی از نهادهای دولتی حقوق مراجعین را تضییع می‌کنند، در این راستا نیز بررسی این مشکل و احیای حقوق عامه مردم شهرستان در سطح ادارات دولتی در دستور کار قرار دادیم.

کشف 140 کیلوگرم مواد مخدر در تویسرکان 
انتهای پیام/
ارسال نظرات