خبرگزاری بسیج: فرمانده لشکر 10 خاتم الانبیاء در قرارگاه عملیاتی امام حسین(ع) با اذعان به اینکه عزم تروریست های تکفیری برای مبدل ساختن جمهوری اسلامی ایران به سوریه و عراق، جزم است، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی با سلاح ایمان و قدرت درهم شکننده این عزم هستند.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۹۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ قرارگاه عملیاتی امام حسین(ع) پیش از ظهر امروز در سالن جلسات شهیدان ایرلو سپاه 15خرداد تشکیل جلسه داد.

سردار حسین الماسی فرمانده لشکر 10 خاتم الانبیاء سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در این جلسه با اشاره به آیه "بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت" گفت: در عملیات تروریستی اخیر تهران، 17 نفس مطمئنه به کدامین گناه کشته شدند؟!

وی با اذعان به اینکه عزم تروریست های تکفیری برای مبدل ساختن جمهوری اسلامی ایران به سوریه و عراق، جزم است، خاطر نشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی با سلاح ایمان و قدرت درهم شکننده این عزم هستند و نخواهند گذاشت دشمن به اهداف شومش دست یابد.

فرمانده مستشاری در سوریه، داعش را موجود خبیثی خواند که به هیچ بنی بشری رحم ندارد وی گفت: رنگ سیاه پرچم داعش هم برگرفته از خباثت قلب آنها است.

وی با اظهار اینکه هیچ فرقی بین مساجد و خانه خدا نیست، اظهار کرد: داعش علی رغم شعار روی پرچمش، به خانه خدا هم رحم ندارد و آن را به آتش می کشد.

 

نواحی بسیج، نماد اقتدار در کشور هستند

 

یادگار 8سال دفاع مقدس با توجه به بیانات رهبری ابراز کرد: تنها نهادی که امروز می تواند داعش را به خاک سیاه بنشاند، قرارگاه امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به آیه منقش در آرم سینه پاسداران تصریح کرد: نیروهای انقلابی باید در هر لحظه آمادگی کامل داشته باشند.

فرمانده لشکر 10 خاتم الانبیاء در پایان عنوان کرد: امروز نواحی بسیج، نماد اقتدار در شهرستان های کشور هستند./#

 

ارسال نظرات