نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیداری که کارکنان سازمان بسیج دانش آموزی، فرماندهان و دانش آموزان بسیجی منتخب استان با وی داشتند، گفت: بسیج در همه صحنه های حساس کارساز بوده است.
کد خبر: ۸۸۷۸۹۱۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: بسیج در روز های سخت و مواقع نیاز و وقوع بلایای طبیعی نیز با حضور به موقع کمک حال مسئولان کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان در بسیج دانش آموزی نیز با همان روحیه در صحنه های مختلف فعالیت دارند، به اهمیت حضور دانش آموزان در عرصه های علمی، فرهنگی و ... تاکید کرد.

حجت الاسلام آل هاشم خطاب به نمایندگان دانش آموزان یادآور شد: بسیجیان بایستی در تمامی مباحث علمی، فرهنگی، انقلابی گری، اجتماعی، ورزشی و غیره جزو اولین ها باشند و هیچگاه فعالیت در بسیج دانش آموزی رتبه علمی آن ها را کم نکند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا نیز در این دیدار با اشاره به این که این سازمان با 50 حوزه و دو هزار و 777 واحد دانش آموزی کل استان را تحت پوشش قرار داده، اهمیت نقش بسیج دانش آموزی در نظام آموزش و پرورش را مهم دانست.

 

فرشباف افزود: منشا برنامه های این سازمان بر اساس مطالبات رهبر فرزانه انقلاب از دانش آموزان و نظام آموزش و پرورش می باشد، که بر این اساس با شعار دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی سیاست های کلان خود اعم از برگزاری اردو های راهیان نور، طرح یاوران ولایت، طرح هجرت، اردوی عملی آمادگی دفاعی، مسابقات علمی بسیج دانش آموزی، طرح آیه های تمدن، لیگ بین المللی پایا و دیگر برنامه ها تدوین کرده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها