نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه کشورهای اسلامی اکثراً مبتلا به داعش، استکبار و صهیونیست هستند، افزود: هر کشوری مقابل ظلم استکبار جهانی بایستد، آمریکا با آن دشمنی می‌کند و کشورهای مسلمان با وحدت باید از مثلث شوم استکبارجهانی رهایی پیدا کنند.
کد خبر: ۸۸۷۸۹۷۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در جمع نمازگزاران عید سعید فطر که در مصلی امام خمینی(ره) مرکز مازندران برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم روزه همه مسلمانان مورد قبول خداوند قرار گیرد و از هدیه الهی برخوردار شویم.

وی با بیان اینکه عید فطر اولین روز ماه شوال است و خداوند گناه تمامی مومنان را در این عید برطرف می‌کنید، افزود: امیدواریم تا سال  آینده همه صحیح و سالم باشیم تا بتوانیم روزه بگیریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بین اینکه عید سعید فطر روز گرفتن جایزه الهی است، تصریح کرد: روزه‌‌داران فطریه را فراموش نباید کنند چون فطریه بسیار مهم است.

طبرسی با بیان اینکه اگر در نماز درود بر پیامبر(ص) نفرستید نماز ناقص است و روزه هم به‌همین شکل و اگر کسی روزه بگیرد و فطریه ندهد آن روزه ناقص می‌شود، اضافه کرد: در هر جنگی و در هر پیروزی برگزارکنندگان مسابقات جوایزی به شرکت کنندگان می‌دهند و روزه‌داران نیز در عید فطر از جایزه الهی برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه تقوا فلسفه روزه است که امیدواریم خداوند آن را بر ما ارزانی بدارد، خاطرنشان کرد: تقوا سرمایه نفیس است که از خدا می‌خواهیم تقوا در ما وجود داشته باشد و آن را کسب کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دنیا مدرسه‌ای است که باید خود را برای آخرت بسازیم، اظهار کرد: عید فطر عید مسلمانان جهان است و باید از آن برای وحدت بیشتر بهره‌برداری کنیم.

طبرسی با بیان اینکه کشورهای اسلامی اکثراً مبتلا به داعش، استکبار و صهیونیست هستند، افزود: هر کشوری مقابل ظلم استکبار جهانی بایستد، آمریکا با آن دشمنی می‌کند و کشورهای مسلمان با وحدت باید از مثلث شوم استکبارجهانی رهایی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا پول از مسلمانان می‌گیرد، سلاح را به مسلمانان می‌دهد و در آخر همین مسلمانان را می‌کشد، گفت: چرا برخی کشورهای مسلمان باید از آمریکا پیروی کنند و چرا با یکدیگر جنگ دارند و مسلمانان را به می‌کشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها