خطیب نماز عید سعید فطر در ابرکوه گفت: مسئولین کشوری از طرح مباحث تفرقه افکنانه خود داری کرده، مراقب گفتار خود باشند و عواطف ملت را با سخنان ناشی از غرور خود جریحه دار نکنند.
کد خبر: ۸۸۷۸۹۸۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر این شهر، این عید مسعود را عید بندگی عنوان کرد و گفت: مومنین، امروز به پاس تقدیر از الطاف الهی و به شکرانه کسب توفیق، سجده شکر به آستانه ربوبی حضرت حق می سایند و از خدا مطالبه حاجات می کنند.

امام جمعه ابرکوه مهمترین حاجت مسلمین را پیروزی جبهه های حق علیه باطل و نابودی اردوگاه استکبار به سردمداری امریکا، انگلیس و اسرائیل بیان کرد و افزود: دشمنان، سرسپردگان خود مانند حکام خائن سعودی را علیه جهان اسلام در ایجاد تفرقه، جنگ و نابودی منابع مالی و انسانی کشورهای اسلامی خصوصاً یمن و بحرین بکار گرفته اند و از طرفی گروه تکفیری تروریستی داعش را در کشتار بی رحمانه ملت های مسلمان در جهان اسلام تجهیز می کنند و سعی در ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل دارند که تا شاید چند صباحی دیگر ستاره این حکومت جعلی و شیطانی دیرتر غروب کند.

وی ضمن قدردانی از مردم جهت حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با قامتی رسا در راهپیمائی روز جهانی قدس همگام با سایر ملت ها نشان داد که همچنان دشمن اصلی امت اسلام را امریکا، اسرائیل و سرسپردگان عرب آنان می داند و با آگاهی بخشی به ملت های حق طلب اجازه دوقطبی شدن جهان به سلطه گر و سلطه پذیر نمی دهند بلکه با مقاومت در برابر نظام سلطه به مبارزات خود ادامه می دهند.

مسئولین از طرح مباحث تفرقه افکنانه خودداری کرده و مراقب گفتار خود باشند
خطیب نماز عید فطر در ابرکوه بر ضرورت حفظ وحدت در داخل کشور تاکید کرد و گفت: مسئولین کشوری از طرح مباحث تفرقه افکنانه خود داری کرده و مراقب گفتار خود باشند و عواطف ملت را با سخنان ناشی از غرور خود جریحه دار نکنند.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: به لطف خدا شهرستان ابرکوه در زمینه وحدت، همدلی، تلاش و خدمت، سرآمد است و بنده به سهم خودم از مردم متدین و مسئولین پرتلاش شهرستان تشکر می کنم و حق این مردم بر مسئولین خدمت مضاعف است.

افزایش حجم دخیره آب ابرکوه به 70 درصد
امام جمعه ابرکوه به پایان کار لوله کشی فاضلاب پرداخت و افزود: کار لوله کشی دفع فاضلاب شهری، نیمه اول سال تمام است و زمینه توسعه مناسبتر شهری با فعال شدن این طرح فراهم می شود.

وی افزود: ضمن اینکه در گذشته سختی آب شرب را داشتیم اما به برکت سفر مقام معظم رهبری آب خوب و شیرین چند سال است که از مناطق بالادستی به دست مردم می رسد و هم اکنون هم در حال حفاری دو حلقه دیگر چاه آب شرب هستیم که تا چند ماه دیگر در مدار استفاده قرار می گیرد و حجم آب شرب شهرستان با کیفیت عالی دوبرابر خواهد شد.

امام جمعه ابرکوه ضمن قدردانی از مدیریت آبفای شهرستان گفت: مخزن نیمه سازی که از مصوبات سفر پربرکت رهبری معظم انقلاب به ابرکوه به دلیل کمبود اعتبار نیمه تمام بود که با پیگیری های انجام شده، تا پایان نیمه اوّل سال به بهره برداری می رسد و حجم ذخیره آب 70 درصد افزایش می یابد، همچنین 500/5 متر خط انتقال شبکه آبی نیز در دست اجرا است که این هم به زودی به کانال شبکه توزیع آب اضافه می شود که تمامی این تلاش ها، بالغ بر ده میلیارد تومان از اعتبارات ملی هزینه داشته است.

ارسال نظرات