امام جمعه ایلام گفت: قضیه اخیر بمباران مقر تکفیری‌های داعش بازتاب بسیار مهمی داشت و امروز دشمنان شماره یک ما در برابر این ضربات کوبنده سپاه درمانده شدند
کد خبر: ۸۸۷۸۹۹۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسام و المسلمین "محمدنقی لطفی"، صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در محل مصلی امام خمینی (ره) ایلام ضمن تبریک به مناسبت عید سعید فطر گفت: در روایتی چند فضیلت امروز که عید سعید فطر است توسط مرحوم شیخ مفید از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است که می‌فرماید شب عید که فرا رسد خداوند پاداش عمل کنندگان را بدون حساب و شمارش ببخشد، کسانی که این ماه رمضان را روزه گرفتند و از همه مهم‌تر کسب تقوا کردند خداوند در شب عید این شب را که شب پرداخت جوایز یا پاداش این عمل نیک روزه‌داری است، خداوند پاداش این زحمات را این به بنده مومن خود می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام افزود : همان طور که در این ماه رمضان در اجتماعات دینی و مذهبی نمازهای جمعه و جماعات حضور باشکوه داشتید این حضور را ادامه دهید چون اجتماعات ما غیر از جنبه‌های عبادی مورد عنایت خدا است، بنابراین هر چه اجتماعات دینی و مذهبی باشکوه باشد این نماد وحدت اسلامی و همبستگی و اتحاد و انسجام جامعه مستحکم‌تر می‌شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اکنون نظام اسلامی طبق اذعان دوست و دشمن یک نظام مقتدر بوده و از یک استحکام مثال‌زدنی برخوردار است، استمرار و اقتدار نظام و عزت انقلاب مرهون توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری امام و رهبر فرزانه انقلاب و از همه مهم‌تر حضور مردم و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی است.

وی افزود: اقتدار نیروهای مسلح ما سبب بازدارندگی در برابر دشمنان شده و با حضور نیروهای مسلح ، بسیج و سپاه این مهم محقق شده است، قضیه اخیر بمباران مقر تکفیری‌های داعش بازتاب بسیار مهمی داشت و امروز دشمنان شماره یک ما در برابر این ضربات کوبنده سپاه درمانده شدند.

لطفی با اشاره آغاز به کار دولت دوازدهم گفت: امیدوار هستیم که دولت جدید که برای چند ماه آینده رسما کار خود را به عنوان دولت دوازدهم شروع می‌کند مطالبات این مردم را درست بررسی کند، مردم رای دادند و حماسه باشکوهی را خلق کردند اما مردم خواسته‌های به حقی را نیز دارند.

امام جمعه ایلام گفت: بحث اشتغال و بیکاری جوانان نگران کننده است، در استان ایلام هزاران جوان تحصیل کرده طالب کار را داریم، دولت باید تمام توان خود را با ایجاد اشتغال جوانان به کار گیرد، همچنین استاندار و مسوولان ارشد دولت در استان خواسته‌های مردم را اولویت‌بندی و برجسته کنند.

وی ادامه داد: چون در فصل برداشت علات هستیم و استان ما از نظر برداشت علات جزء استان‌های نمونه است کشاورزان و دامداران به پرداخت زکات اهتمام بورزند.

ارسال نظرات