خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان:

مدیری اگر بیکار است و بر مسندی نشسته آن را جابجا کنید

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه از دولت و عوامل در اختیارش انتظار خدمت صادقانه داریم، تصریح کرد: اگر مدیری بیکار بوده و بر مسندی نشسته است آن را جابجا کنید تا خاطر مردم مکدر نشود.
کد خبر: ۸۸۷۹۰۱۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان؛ امام جمعه اردستان صبح روز دوسنبه در خطبه های نماز عید فطر اظهار کرد: از مسئولان عالی رتبه کشور انتظار داریم با اتحاد و انسجام کامل و با در نظر گرفتن منافع ملی زیر پرچم ولایت فقیه تلاش کنند.
حجت الاسلام حسن دهشیری گفت: سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال  را جدی بگیرند چرا که دغدغه مقام معظم رهبری و همه مردم است.
وی به مسئولان استانی و مدیران کل و استاندار یادآور شد: نیروهای زیر مجموعه شما که در شهرستانها فعالیت دارند آنها را به خود رها نگذارید و با اشراف کامل، با بازرسی های آشکار و پنهان، ارزیابی دقیقی از مدیران خود داشته باشید.
دهشیری با بیان اینکه  از دولت و عوامل در اختیارش انتظار خدمت صادقانه داریم، تصریح کرد: اگر مدیری بیکار است و بر مسندی نشسته است آن را جابجا کنید تا خاطر مردم مکدر نشود.
خطیب نماز عید فطرتاکید کرد: مسئولان شهرستان و فرماندار و مدیران شهرستان با اشراف کامل و با پیگیری و رفع مشکلات شهرستان و منطقه اقدام اساسی را داشته و تلاش مضاعفی را برای منطقه که عمده آن بیکاری است داشته باشند.
امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: فرماندار اردستان با همکاری نماینده مجلس شورای اسلامی و با صاحب نظران در عرصه رفع مشکلات گام بردارند تا مردم  دعا گوی شما باشند.
وی از ارگانها و سازمانهای فرهنگی شهرستان همچون ارشاد، بسیج، تبلیغات اسلامی، هیأت امنای مساجد، آموزش و پرورش و دانشگاهها خواست تا تلاش کنند و مسائل فرهنگی منطقه را رصد کرده و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرده و فرهنگ را سرلوحه خدمات فرهنگی خود قراردهند.
وی خطاب به والدین گفت: فرزندان ما دشمنان فراوانی دارند، آنها را سرخود رهایشان نکنیم و با تذکر و با عنایت های ویژه نگذاریم در دام شیادان قرار گیرند.
دهشیری به جوانان تذکر داد تا چشمانشان را باز کنند و ببینند که دشمن برای لحظه لحظه زندگیشان برنامه دارد و بدانند دشمن تلاش دارد تا شما را از اوج عزت به ذلت بکشانند، پس دست دوستی با هر کس ندهید و با صلابت کامل برای خانواده های مذهبی خود موجب افتخار باشید.
امام جمعه اردستان خطاب به قضات دادگستری اظهار کرد: دست اندرکاران امر قضاوت با دقت و سرعت احکام خود را صادر کنند و مردم را با عدالت آشنا کرده و از بعضی حاشیه سازی هایی که  ایجاد می شود پرهیز کرده و دامن دستگاه قضایی را پاک نگه دارند.
وی از کسانی که در فضای مجازی تلاش می کنند، ضمن تشکر گفت آنها را توجه می دهیم که پلیس فتا هم وجود دارد پس هر چیزی را نشر ندهیم و شایعات را دامن نزنیم و بی مورد آبروی منطقه را نبریم و چرا فضای منطقه را سیاه نشان بدهیم، آیا سزاوار است آب به آسیاب دشمن بریزیم و این موارد به ضرر منطقه خواهد بود.
خطیب نماز عید فطر با بیان اینکه از اختلاف و دو دستگی در هر سطحی باید پرهیز کرد و بر سر مطلبی دعوا نداریم، راهها مشخص و وظایف تعریف شده اما با اتحاد هر کس کار خود را انجام دهد، تصریح کرد: اردستان شخصیتهای مختلفی در سطح کشور دارد سعی کنند پشت سرشان را هم ببینند و اگر قرار است سرمایه گذاری کنید چرا در منطقه خودتان این کار را نکنید.
ارسال نظرات