خبرهای داغ:
سلیمی حمله موشکی سپاه در قلب استراتژیک تروریست‌ها را نشان از اقتدار ایران دانست.
کد خبر: ۸۸۷۹۰۵۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از سمیرم؛ نماینده مردم سمیرم در مجلس اظهار کرد: تروریست‌ها باید بدانند در صورت تکرار این گستاخی‌ها سیلی محکم‌تری را از ایران خواهند خورد.

اصغر سلیمی گفت: حمله‌های تروریستی در برابر مردم بی‌گناه و بی‌دفاع در مجلس و حرم امام (ره) نشان از ضعف داعش داشته و پاسخ سپاه، اقتدار ایران را به رخ مستکبران کشاند.

وی افزود: توانایی بالای موشکی و امکان انهدام اهدافی در عمق استراتژیک تروریست‌ها صدها کیلومتر دورتر از مرزهایمان، نشان‌دهنده اقتدار و قدرت نظامی ایران است.

سلیمی تصریح کرد: حمله موشکی سپاه به مواضع داعش موردحمایت تمام جناح‌های نظام بوده و امروز این اقتدار به مستکبران فهماند که قدرت موشکی ایران به‌هیچ‌وجه قابل‌مذاکره نبوده و نخواهد بود.

وی این اقتدار را حاصل تلاش نیروهای متعهد و بومی ایرانی دانست و اذعان کرد: حمله موشکی سپاه حیثیت و امنیت ملی را افزایش داده و به آمریکایی‌ها نشان داد که تحریم موشکی ایران در برابر عزم ایرانی زانوزده و هیچ تأثیری نداشته است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اقدام اخیر سپاه و نابودی مواضع داعش در صدها کیلومتر دورتر از مرزهای ایران نشان داد هرگونه ایجاد ناامنی در ایران توسط مثلث عربی، عبری، غربی همراه با پاسخی کوبنده خواهد بود.

وی گفت: استکبار امروز باید بداند که ایران همچون برخی کشورها در برابر آن‌ها نخواهد بود و در برابر تمامیت ارضی و امنیت داخلی خود بااقتدار دفاع خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها