خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی ازشناسايى و متلاشی شدن باند تهیه برنج تقلبی در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۹۰۸۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی پلیس اگاهی استان، صابر عباس زاده با اعلام این خبر، اظهار داشت: با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت انبارهایی شناسایی و ضبط شده که در آن انواع و اقسام برنج‌های تقلبی ذخیره شده بودند.

وی با بیان اینکه برنج‌های تقلبی در کیسه‌های ۱۰ کیلویی ریخته شده بودند، گفت: متاسفانه برنج‌ها با ۸۰ درصد برنج پاکستانی و ۲۰ درصد برنج ایرانی مخلوط شده و در بازار به فروش می‌رسید.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: مقداری از کیسه‌های برنج ضبط شده و به آگاهی استان انتقال یافته و مقداری هم در انبارها توقیف شده که در حال سیر مراحل قانونی است.

وی خاطرنشان کرد برنج‌های تقلبی توسط کلیشه‌های ساخته شده با نام طارم معطر درجه یک گیلان در بازار به فروش رسیده که زیر کیسه نام شرکت آورده نشده و البته هر چهار نفر اعضای باند دستگیر شده‌اند.

عباس‌زاده با تاکید بر همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با پلیس آگاهی و برنامه‌ریزی طرح‌ها براى جلوگیری از قاچاق و ورود کالای تقلبی به بازار، افزود: در این راه مصمم هستیم و با ایجاد طرح‌هایی که در حوزه اقلام ارزاقی مردم حال حاضر اجرایی شده‌اند با هرگونه تخلف و تقلب برخورد جدی می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان تاکید کرد: از مردم درخواست می‌کنیم تمام خریدهایشان را از فروشگاه‌ها و مغاره‌های مورد تائید و معتبر انجام دهند و به نوع کالا توجه داشته باشند.

ارسال نظرات