خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

عملیات موشکی سپاه سیلی محکمی به همه جبهه کفر بود

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه این سیلی فقط به داعش نبود بلکه به همه جبهه کفر بود، گفت: این سیلی چنان محکم بود که لرزه به اندام دشمنان انداخت.
کد خبر: ۸۸۷۹۰۹۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
سرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا با اشاره به اقدام تروریستی دشمنان در مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل اظهار داشت: گروه های تکفیری و داعش در پی آن اقدام تروریستی که یک ترقه بازی بیش نبود پاسخ بسیار کوبنده‌ای گرفتند و یک سیلی به دشمنان زده شد.

وی با بیان اینکه این سیلی فقط به داعش نبود بلکه به همه جبهه کفر بود، افزود:این سیلی چنان محکم بود که لرزه به اندام دشمنان انداخت.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه این سیلی بسیار سنگین بود به طوری که دشمنان از آن گیج شدند، تصریح کرد: موشک ذوالفقار یک موشک بالستیک نقطه‌زن است که جزء موشک‌های میان‌برد است که بعد از طی مسافت 650 کیلومتری به منطقه ای که محل تجمع تروریست‌های تکفیری بود اصابت کرد.

وی گفت: ضربه‌ای که به تروریست‌های تکفیری وارد شد پیام‌هایی برای دشمنان داشت که اصلی‌ترین آن برای آمریکا بود که از داعش حمایت می کند و حامی تروریست‌ها است.

ابراهیمی با بیان اینکه آمریکا به‌وجود آورنده داعش است و همواره با ما دشمنی داشته و دارد، ابراز داشت: پیام دیگر این عملیات برای جریانات داخلی بود که وزیر خارجه ترامپ گفته بود در داخل ایران آماده همکاری برای تغییر نظام هستند.

وی ادامه داد: دومین مخاطب حمله موشکی ما تحریم‌های بی سابقه ای است که آمریکا اخیراً علیه کشور ما انجام داد که 100 درصد نقض برجام و شبیه پاره کردن برجام و خلاف قوانین بین المللی است .

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به نوشته روزنامه واشنگتن پست گفت: اقدام ایران در شلیک علیه داعش پیامی را برای بسیاری از کشورها داشت و آن این بود که ایران آماده است و در صورت لزوم از تمام خطوط قرمز عبور کند یعنی اگر زمانی ما تهدید شویم برای دفاع از خودمان به هیچ وجه کوتاه نمی آییم.

وی عنوان کرد: مخاطب دیگراین حمله موشکی رژیم اشغالگر قدس است که یکی از اصلی ترین مخاطبان بود که آنها نیز دچار توهماتی شده بودند و در مقابل جبهه مقاومت به تروریست‌ها کمک می کرد اما این حمله موشکی نشان داد که به فرمایش مقام معظم رهبری اگر صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.

ابراهیمی با اشاره به تیتر روزنامه اسراییلی مبنی بر اینکه ایران با حمله موشکی خود را بعنوان یک قدرت جهانی معرفی کند و پیام این حمله موشکی این است که ایران اهل کوتاه آمدن نیست، گفت: مخاطب بعدی نیز کشور ضعیف عربستان و آل سعود است.

وی عنوان کرد: آخرین مخاطب این حمله موشکی جریانات وا داده داخلی هستند که این وحشت از آمریکا همیشه پای ثابت صحبت‌های آنان است در صورتی که این خود باعث اقتدارملی است و باید این جریانات بدانند دیپلماسی «التماس» فقط باعث جری شدن دشمن می شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر خطرنشان کرد: این حمله موشکی را فقط یکی از نیروهای سپاه، نیروی هوا فضا انجام داد حال دیگر نیروهای سپاه، نیروهای ارتش همچنین بسیج جای خود را دارد و این فقط یک سیلی محکمی بود که حواس دشمنان جمع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار